konkurs

W ramach tej rubryki opisujemy, w jaki sposób należy eksponować i sprzedawać produkty z wybranej kategorii (szczególnie popularnej w danym okresie). Całość materiału wzbogacona jest o zdjęcia (przykłady prezentacji ekspozycji produktów w sklepach) i wypowiedź eksperta.

Wakacyjny konkurs w sklepach spożywczych SPAR marki „Ze Starego Spichlerza” i Biura Podróży Itaka  został  rozstrzygnięty. 

Spośród blisko 1 tys. kompletów ilustracji zgłoszonych w drugiej edycji konkursu „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” w kategorii „Ilustracje” jury wybrało ten najlepszy.

Tegorocznego lata POLOmarket przygotował dla wszystkich fanów sportów wodnych konkurs „Akcja Plaża”, w którym główną nagrodą jest weekend z siedmiokrotnym mistrzem Polski kitesurfingu Victorem Borsukiem. 

Już wkrótce VI edycja konkursu „Odśwież swój sklep” organizowanego przez „Poradnik Handlowca".

W roku 2015 wprowadziliśmy nowy, stały, duży dodatek z myślą o producentach i dystrybutorach branży kosmetycznej - Poradnik Kosmetyczny. W każdym miesiącu Poradnik Kosmetyczny poświęcony jest wybranemu produktowi lub kategorii kosmetyków. Oprócz artykułów, znaleźć tutaj można również aktualne wiadomości z branży kosmetycznej (nowości, promocje, wydarzenia, itp.).

„Produkt miesiąca” to nowa rubryka w Poradniku Handlowca. W rubryce tej opisujemy świeże produkty, które stanowią ofertę sklepów tradycyjnych i nie tylko, które cieszą się zwiększoną popularnością w danym okresie. Artykuł zawiera szereg ciekawostek i informacji oraz przepisów z wykorzystaniem produktu miesiąca. 

„Znajdź szczegół reklamy" - innowacyjny konkurs autorski Wydawnictwa „Generalczyk" rozpoczęty w czerwcu 2010r. Istota konkursu polega na odnalezieniu reklam wewnątrz danego wydania, których fragmenty zostały umieszczone na formularzu zgłoszeniowym. Spośród nadesłanych zgłoszeń w bieżącym miesiącu, przedstawiciele redakcji wybierają laureatów, którzy otrzymują wiele atrakcyjnych nagród od sponsorów danego wydania.

„Testerzy Poradnika Handlowca" to pionierska akcja „Poradnika Handlowca" w której zadaniem „Testerów" jest przetestowanie produktów pod kątem np. ceny, wyglądu, smaku, zapachu, skuteczności, szans sprzedaży danego produktu w swoim sklepie. Następnie w ciągu tygodnia „testerzy" przesyłają na nasz adres krótką „recenzję" wraz ze swoimi spostrzeżeniami.

Wyzwanie marki” to materiał szkoleniowo-promocyjny pokazujący, w jaki sposób przygotować ekspozycję danej kategorii asortymentowej w sklepie spożywczym - z naciskiem na sklepy tradycyjne, niezależne. 

Strony

X