Kubuś

Kubuś kontynuuje serię bajkowych niespodzianek dla najmłodszych. We współpracy z wydawcą Storytel marka przygotowała kolejne 25 wyjątkowych audiobooków czytanych przez znanych lektorów. Pod etykietami czekają naklejki z kodami dostępu do biblioteki, a na rewersach – bajkowe zadania. Ambasadorką kolekcji audiobooków Kubusia została Małgorzata Socha.

Soki Kubuś 100% to – 100% owoców i marchewki. Jak podkreśla kolejna kampania marki – tym produktom można zaufać.

W ramach akcji „Rusz się z Kubusiem” marka stale zachęca najmłodszych do aktywności fizycznej. W tym roku Kubuś nagradza za ruch. „Rusz się po nagrody!”, to nowa akcja promocyjna, w ramach której przygotowano innowacyjną aplikację opartą o rozszerzoną rzeczywistość. Czekają w niej sportowe gry i wyzwania, za realizację których można wygrać niesamowite nagrody – w tym spotkanie z ambasadorem akcji – Krzychem Golonką.

Kubuś uruchomił nową odsłonę swojej witryny w sieci. To miejsce, w którym rodzice znajdą wszystkie informacje na temat produktów oraz porady ekspertów, a dzieci – Bezpieczną Strefę z mnóstwem przygotowanych specjalnie dla nich atrakcji.

Gdy nie wiadomo, co wybrać – Kubuś zawsze proponuje połączenia zgodne z Dziecięcymi Standardami. Dzieci uwielbiają owocowe musy, dlatego marka połączyła je z jogurtem i stworzyła kolejną smaczną i wartościową propozycję: Mus+Jogurt, którą przedstawia w najnowszej kampanii.

Kubuś powraca z serią spotów zachęcających najmłodszych do wspólnych ćwiczeń. Tym razem przedstawia dzieciom karate – proste ćwiczenia nawiązujące do tego sportu mają zachęcić najmłodszych do wspólnej zabawy. To kolejna odsłona kampanii „Rusz się z Kubusiem”.

W zimowej odsłonie kampanii „Rusz się z K!” Kubuś ponownie zachęca: Jak się ruszasz, pij Kubusia. Na dziecięcych stacjach telewizyjnych emitowane są spoty, w których Kubuś zachęca dzieci do wspólnych ćwiczeń i przypomina, jak ważna jest rozgrzewka przed jazdą na snowboardzie lub nartach.

Dzięki artystycznemu projektowi „Kubusiowe Szpitale” oddziały pediatryczne w Polsce od 10 lat zamieniają się w malowane, przyjazne dzieciom krainy. W lipcu dołączyła do nich już 50. placówka. Akcja finansowana jest przez producenta soków i napojów dla dzieci Kubuś.

W zakładzie w Olsztynku, w którym powstają m.in. soki Kubuś, sfinalizowano inwestycje o wartości 170 mln zł. Nowoczesny kompleks produkcyjny i centrum logistyczne przyczynią się do wzbogacenia lokalnego rynku pracy – w nowym kompleksie zatrudnienie znalazło aż 70 osób.

Kubuś znów zachęca wszystkich na YouTube do aktywnego spędzania czasu i sportowej rywalizacji! Ruszył kolejny sezon na kanale – Rusz się z K! Znani YouTuberzy znów będą mierzyć się w serii ciekawych zadań i udowodnią, że aktywność fizyczna powinna każdemu towarzyszyć na co dzień! Wszystko pod okiem Krzysztofa Golonki z kanału Trenuj z Krzychem, który zadba o najwyższy sportowy poziom wyzwań od Kubusia.

Strony

X