Lewiatan

14 września br. ruszyła kolejna loteria dla klientów sklepów Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Zdrapka „Szczęśliwe siódemki Lewiatana” potrwa do 22 października 2017 r.

Jak sprawić, by o punkcie sprzedaży działającym pod szyldem znanej franczyzy klienci mówili „nasz miejscowy sklep”? Kluczem do zdobycia serc klientów są bardzo dobre relacje między nimi a obsługą. O tym, jak stworzyć taką więź, opowiada pan Andrzej Ściebior, który pod Częstochową prowadzi sklepy Lewiatan i Delikatesy Centrum.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan wraz z Caritas Polska i Caritas diecezjalne organizują dwunastą zbiórkę żywności pod hasłem: „Tak, POMAGAM!”. 

Wyróżnienie Super Marka 2017 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii „Sieć sklepów franczyzowych” trafiło do Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan.

Z myślą o występie polskich szczypiornistów na Mistrzostwach Świata we Francji, Lewiatan przygotował konkurs dla swoich klientów.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan, jak co roku, przygotowała dla swoich klientów bezpłatny magazyn kulinarny, w którym prezentuje inspirujące przepisy na tradycyjne, świąteczne dania.

Kadr z nowej reklamy telewizyjnej „Do Lewiatana jeden krok”.

1 grudnia 2016 r. Polska Sieć Handlowa Lewiatan rozpoczyna trzecią w tym roku telewizyjną kampanię reklamową. 

Do 13 listopada potrwa kolejna loteria dla klientów sklepów Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan – „Gotuj z Lewiatanem. Poczuj smak wygranej”. Każdy klient, który dokona zakupu za kwotę minimum 25 zł, w tym kupi co najmniej jeden produkt loteryjny wyróżniony specjalnym oznaczeniem może wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan zaprasza klientów do kanału kulinarnego „Gotuję z Lewiatanem”.

Wzrost minimalnego wynagrodzenia w 2017 r. do 2000 zł, czyli do 47% przeciętnej płacy w gospodarce narodowej oznacza, że w mikroprzedsiębiorstwach może ono stanowić nawet ponad 70% średniej płacy. 

Strony

X