Lidl Polska

Polacy uwielbiają specjały greckiej kuchni i chętnie włączają je w swoją dietę. Już od 24 kwietnia w Lidlu rozpocznie się Tydzień Grecki z bogatą ofertą kilkudziesięciu oryginalnych produktów.

Sieć Lidl wspiera rodziny wielodzietne. W związku z tym od kwietnia w sklepach sieci dostępna będzie specjalna oferta dla odbiorców ogólnopolskiego Programu Karty Dużej Rodziny. Uczestnicy programu będą upoważnieni do rabatów na wybrane artykuły. Karta przysługuje niezależnie od dochodu rodzinom z min. trójką dzieci. 

THE LIDL WAY TO CAREER to program stażowy uruchomiony przez sieć Lidl. Staż ma trwać 3 miesiące, podczas których uczestnicy będą mieli okazje współpracować ze specjalistami, realizować własne projekty oraz zarobić 3 tys. miesięcznie. 

Gwiazda Jakości Obsługi jest nagrodą przyznawaną przez Polski Program Jakości Obsługi. W tym roku podsumowanie corocznych badań wskazało, że sieć Lidl ponownie znajduje się w gronie firm cechujących się najwyższymi standardami w zakresie obsługi klienta. 

W najnowszym wydaniu „Rodzinnej Kuchni Lidla” znaleźć będzie można przepisy autorstwa Karola Okrasy, Pawła Małeckiego oraz po raz pierwszy Darii Ładochy. Książka ta różni się od poprzednich nie tylko tym, że do grona kucharzy dołączyła Daria Ładocha, ale przede wszystkim nowe wydanie jest skierowane do najmłodszych. 

15 marca Polski Program Jakości Obsługi po raz 10. podsumował coroczne badanie dotyczące jakości obsługi. Wyniki po raz kolejny plasują firmę Lidl w gronie liderów – najlepszych firm w Polsce cechujących się najwyższymi standardami w zakresie obsługi klienta.

Stikeez to figurki w kształcie owoców i warzyw mające zachęcić najmłodszych do jedzenia tych produktów. Dla tych klientów, którzy nie zdążyli zebrać całej kolekcji Stikeez, Lidl organizuje akcję wymiany figurek między kolekcjonerami pod swoimi sklepami. 

Nowa inwestycja Lidla powstanie w Gródkowie w gminie Psary. Sieć w czerwcu tego roku planuje otworzyć dziewiąte w Polsce centrum dystrybucyjne. Działka, na której działać będzie centrum ma 20 ha powierzchni. Na niej stanął magazyn o powierzchni 45 tys. mkw. W związku z nową inwestycją Lidl poszukuje pracowników, do obsadzenia jest ponad 220 miejsc pracy. 

Mimo rosnącej popularności diety wegetariańskiej i wegańskiej, Polacy nadal chętnie sięgają po mięso – przede wszystkim wieprzowinę, drób (w tym indyka, kaczkę i gęsinę) oraz wołowinę. 

Twarzami nowej kampanii sieci Lidl – „Tradycyjnie czy nowocześnie?” będą Karol Okrasa oraz blogerka kulinarna, Daria Ładocha. 

Strony

X