lody

Polacy coraz chętniej sięgają nie tylko po nowe smaki lodów, ale także bardziej niszowe produkty. „Anita” jest jednym z pionierów na polskim rynku w produkcji tego typu deserów. Wiosna przynosi nowości w ofercie firmy „Anita”. Jedną z nich są lody wegańskie, które w sprzedaży pojawią się w smaku waniliowo-czekoladowym.

Sukces sprzedażowy formatów impulsowych lodów Jeżyki i Grześki w sezonie 2018 zainspirował firmę Colian do rozszerzenia asortymentu o nowe warianty gramaturowe.  Lody Jeżyki i Grześki obecne są na rynku w nowym formacie familijnym czyli w kubkach o pojemności 500 ml.

W tym roku Wawel i Ferrero zadebiutują na polskim rynku w kategorii lodów – informuje Puls Biznesu. Partnerem firm w tej kategorii będzie Unilever.

Lody to już nie tylko typowo letni deser. Ponad 60% Polaków sięga po nie również zimą. Sprzedaż lodów od października do stycznia dynamicznie rośnie, z danych PPL Koral wynika, że co roku nawet o 170%. Ci, którzy lodów zimą nie jedzą, najczęściej obawiają się choroby. Zdaniem ekspertów to jednak mit.

To może być wyjątkowo dobry rok dla rynku lodów w Polsce. Sprzedaży sprzyjała wyjątkowo gorąca wiosna, dzięki czemu sezon rozpoczął się długo przed wakacjami. Ciepła majówka sprawiła, że sprzedaż wzrosła dwukrotnie. Przeciętny Polak zjada ok. 4 litrów lodów rocznie. Do rekordzistów sporo brakuje, ale dzięki lodom w większych opakowaniach sezon można znacznie wydłużyć, a tym samym pomóc zbliżyć się do czołówki.

Marka Bracia Koral rozpoczęła kampanię związaną z poszukiwaniem smaków dzieciństwa. Wraz ze swoim ambasadorem, znanym kucharzem Łukaszem Konikiem zapytali Polaków czy na co dzień poszukują smaków dzieciństwa i jakie smaki kojarzą im się z tym beztroskim czasem. Odpowiedzią na poszukiwania jest cykl filmików z przepisami stworzonymi przez kucharza – smaki jak dawniej w nowej zaskakującej odsłonie np. śledź z sorbetem cytrynowym. Materiały będą udostępniane przez cały wakacyjny okres na kanałach social media i stronie internetowej marki Bracia Koral.

Kubek Ice Coffee ze składaną łyżeczką pod wieczkiem, lody bez laktozy Freely, Grand Gold z egzotycznymi dodatkami i belgijską czekoladą to specjalna oferta PPL Koral dla klientów z dużych i średnich miast.

Z czym kojarzą nam się lody? 63 proc. Polaków lody przede wszystkim kojarzą się z latem i wakacjami – wynika z badania Instytutu Kantar Public przeprowadzonego na zlecenie marki Bracia Koral. Dla branży lodowej tegoroczny sezon zaczął się bardzo wcześnie i bardzo optymistycznie, a majówka pobiła zeszłoroczny rekord sprzedaży o 100 proc.

Sezon 2018 to drugi rok kampanii lodów MANHATTAN pod hasłem „Ważne z kim!”. Komunikacja marki MANHATTAN przypomina konsumentom o przyjemności płynącej z jedzenia lodów w dobrym towarzystwie i pokazuje, że sposobów na jedzenie lodów jest niezliczenie wiele. Markę wspierać będą znani influencerzy. Kampania widoczna będzie w telewizji online, na YouTubie, w social mediach. Szukaj nas na facebook-u/instagram pod nazwą „Manhattan - ważne z kim”!

Początek sezonu lodowego zaczyna się już w marcu, który w tym roku przywitał nas śniegiem, ale nie trzeba było długo czekać, żeby pogoda dopisała, a temperatury i wyniki sprzedaży biły rekordy. Tegoroczna dobra passa pogodowa sprawiła, że rynek lodów w Polsce rozgrzał się do czerwoności.

Strony

X