Advertisement

Lubella

Lubella oferuje gamę płatków śniadaniowych dla dzieci – naturalnie bez syropu glukozowego i bez oleju palmowego. To najlepsze ze zboża – przypomina nowa kampania marki, jednocześnie informując, że do oferty dołączyła nowość: Duo Caramel.

W niewyjaśnionych okolicznościach znika makaron Pełne Ziarno… Prawda wychodzi na jaw w najnowszej kampanii marki. Spoty oraz billboardy prosto z filmowych thrillerów rozwiązują tę zagadkę.

Boxy Bars to projekt, który w 20 lokalach skupia podczas 60 dni lata blisko 4,5 mln ludzi na bałtyckich plażach oraz tłumnie odwiedzanych przestrzeniach miejskich. W tym sezonie w ofercie Boxy Barów znalazły się paluszki Lubella.

Oferta płatków zbożowych Lubella została poszerzona o kolejną nowość – Lubella Corn Flakes Cynamon.

Kampania telewizyjna marki Lubella dedykowana linii mąk Puszysta to pierwszy w historii marki spot poświęcony wyłącznie mąkom, a zarazem kontynuacja komunikacji „Najlepsze ze zboża”. Mąka to uniwersalny produkt, który każdy ma w kuchni. Niezależnie, do czego i na jaką okazję ją wykorzystamy, Lubella to pewność efektu.

Wystartowała kampania telewizyjna marki Lubella dedykowana linii mąk Lubella Puszysta. To pierwszy w historii marki spot dedykowany wyłącznie kategorii mąk, a zarazem kontynuacja strategii marki „Najlepsze ze zboża”, którą Lubella konsekwentnie realizuje od początku tego roku.

25 grudnia na ekranach kin pojawi się jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tego roku – „Spider-Man Uniwersum”, a już w listopadzie na sklepowe półki trafia limitowana nowość od Lubelli – płatki inspirowane Spider-Manem w kształcie pająków o smaku słonego karmelu.

Dziś obchodzimy Dzień Zdrowego Śniadania! To wyjątkowe święto warto wpisać na stałe do swoich kalendarzy i świętować nie tylko 8 listopada, lecz codziennie i to z całą rodziną. Dlaczego? Śniadanie to najważniejszy posiłek, który daje nam energię na wiele godzin. Właśnie dlatego powinien być nieodłącznym elementem każdego ranka.

Ulubiony makaron do rosołu? To ten domowy – teraz dokładnie taki efekt zapewnia Lubella. Aż 79% badanych Polaków potwierdziło, że nowy makaron Lubella Jajeczna jest właśnie tak delikatny, jak domowy. W nowej kampanii marka przedstawia, jak nowość odpowiada na różne oczekiwania.

Trwa kolejna odsłona telewizyjnej kampanii prezentującej „Najlepsze ze zboża”. Spot przedstawia makarony Lubella, które towarzyszą o każdej porze dnia.

Strony

X