Lubella

Lubella nieprzerwanie dostosowuje swoje portfolio produktowe pod kątem oczekiwań konsumentów i rynkowych zmian. W ubiegłym roku marka odświeżyła ofertę makaronów, wprowadzając nowe opakowania i nowości. Teraz przychodzi czas na zmiany w ofercie mąk. 

Jest wiele odpowiednich momentów, dobrych okazji i świetnych powodów, by sięgać po produkty zbożowe Lubella. Najnowsza kampania marki pokazuje, że to, co najlepsze ze zboża warto mieć zawsze ze sobą, a cieszyć się zbożem można na wiele sposobów. 

Szczególnie w okresie jesienno-zimowym warto pamiętać, że to właśnie zboża są najważniejszym źródłem energii dla naszego organizmu. Produkty zbożowe, takie jak makarony czy kasze, są bogate zarówno w węglowodany złożone (skrobia), jak i proste (cukry) i są głównym źródłem energii dla rozwijającego się organizmu. Poprawiają odporność, działają przeciwwirusowo, wspomagają koncentrację. Zgodnie z zasadami prawidłowego odżywiania należy sięgać po produkty zbożowe  kilka razy dziennie. 

Przyszła jesień i przed nami kilka chłodnych miesięcy. Nie warto jednak zamykać się w domu i czekać aż do wiosny. Korzystajmy z uroków jesieni nie tylko na dworze, ale także w kuchni. Przygotujmy pyszne, rozgrzewające dania pełne bogatych w witaminy, sezonowych warzyw oraz innych wartościowych składników. Znakomitym dodatkiem do rozgrzewających jesiennych potraw jest makaron.

Lubella przygotowała promocję dla fanów Superbohaterów z Uniwersum DC Comics. Lubella Mlekołaki na licencji Justice League to podwójna atrakcja – kolekcja unikalnych kart z kinowymi herosami oraz nowy produkt na sklepowych półkach.

Lubella w nowej kampanii telewizyjnej prezentuje możliwości kukurydzy i przedstawia nowość – Lubella Corn Flakes Kakao i Miód.

Jak celebrować lato? Najlepiej – korzystając z jego uroków i przygotowując pyszne potrawy ze świeżych składników. Makaronowa propozycja Lubelli zaprezentowana w najnowszym spocie to kwintesencja lata na talerzu – urzeka kolorami, smakiem i aromatem.

Od kilku miesięcy w siedzibie firmy Lubella w Lublinie powstaje nowoczesne Centrum Badawczo-Rozwojowe z zakresu techniki ekstruzji. Projekt ma na celu zwiększenie potencjału naukowo-przemysłowego spółki Lubella w produkcji innowacyjnej żywności ekstrudowanej. W wyniku jego realizacji nastąpi również wzmocnienie współpracy firmy z sektorem nauki oraz małych i średnich przedsiębiorstw. 

Lubella niedawno wprowadziła do swojej oferty makarony w formach MINI. Aby przedstawić je konsumentom, marka poświęciła im najnowszą, szeroką kampanię reklamową. Lubella MINI zostaną zaprezentowane w spotach telewizyjnych, na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie. 

Coraz więcej osób poszukuje w życiu równowagi i powrotu do tego, co prawdziwie wartościowe. Cieszą nas wspólne momenty z rodziną, kontakt z naturą oraz inne, proste przyjemności. Także w kuchni zaczęliśmy bardziej doceniać oryginalne, proste składniki. Dla ceniących urok rodzinnych chwil pełnych radości oraz dla zabieganych, którzy chcieliby mieć takich chwil więcej, Lubella przygotowała wyjątkową innowację – płatki Corn Flakes Kakao i Miód, łączące w sobie kukurydzę, 

Strony

X