Makro

Wczoraj w Akademii Inspiracji MAKRO odbyło się spotkanie, na którym przedstawiciele firmy Makro omówili innowacyjne rozwiązania dla sektora handlu tradycyjnego , a w szczególności dla franczyzowych sklepów marki ODIDO.

Rada Nadzorcza METRO AG mianowała Philippe Palazzi na stanowisko członka zarządu i Dyrektora Operacyjnego w METRO AG ze skutkiem natychmiastowym. Zastąpi on  Pietera Boone, który opuścił firmę.

W Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie ruszają nowe warsztaty dedykowane sektorowi handlu tradycyjnego. Na właścicieli i personel sklepów spożywczych czekają prowadzone przez profesjonalnych trenerów szkolenia z zakresu kawy, win i serów oraz aktywnej sprzedaży.

W ramach strategii zrównoważonego rozwoju sieć hurtowni MAKRO Polska prowadzi działania mające na celu m.in. redukcję emisji CO2, zużytej energii elektrycznej oraz ilości odpadów – w 2017 r. recyklingowi poddano ponad  8 tys. ton materiałów.

Katarzyna Kosel objęła stanowisko Dyrektora Pionu Personalnego i Członka Zarządu w MAKRO Polska. Będzie odpowiadać za politykę personalną ogólnopolskiej sieci hurtowni.

Znamy wyniki plebiscytu „Handel jest kobietą”, organizowanego przez Makro Polska. Wyróżnienia w 3 kategoriach wręczono na uroczystej gali 10 października w Akademii Inspiracji Makro w Warszawie.

Rozpoczął się trzeci etap kampanii „Urodziny ze smakiem”, świętującej 23-lecie sieci hurtowni MAKRO w Polsce. Tym razem na klientów czeka oferta produktów z Grecji i wycieczki do Aten. Ambasadorem akcji jest znany szef kuchni Michel Moran.

Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest jednocześnie w 26 krajach na całym świecie. W tym roku przypada na 10 października. Po raz drugi akcję w Polsce organizuje sieć hurtowni Makro Polska.

Sieć hurtowni MAKRO jest pierwszą dużą siecią handlową, która uruchomiła unikatową technologię ZenCard 2.0. To narzędzie do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu.

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska wprowadza usługę płatności elektronicznych dla franczyzobiorców sklepów ODIDO. 

Strony

X