Makro

Znamy wyniki plebiscytu „Handel jest kobietą”, organizowanego przez Makro Polska. Wyróżnienia w 3 kategoriach wręczono na uroczystej gali 10 października w Akademii Inspiracji Makro w Warszawie.

Rozpoczął się trzeci etap kampanii „Urodziny ze smakiem”, świętującej 23-lecie sieci hurtowni MAKRO w Polsce. Tym razem na klientów czeka oferta produktów z Grecji i wycieczki do Aten. Ambasadorem akcji jest znany szef kuchni Michel Moran.

Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest jednocześnie w 26 krajach na całym świecie. W tym roku przypada na 10 października. Po raz drugi akcję w Polsce organizuje sieć hurtowni Makro Polska.

Sieć hurtowni MAKRO jest pierwszą dużą siecią handlową, która uruchomiła unikatową technologię ZenCard 2.0. To narzędzie do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu.

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska wprowadza usługę płatności elektronicznych dla franczyzobiorców sklepów ODIDO. 

15 stycznia Eric Poirier obejmie funkcję Prezesa Zarządu firmy Makro Cash and Carry Polska S.A., zastępując na tym stanowisku Davida Bonera.

X