Meat Market , Food Convenience  i  POW-er podczas Food Market Court

Aktualności

Meat Market , Food Convenience i POW-er podczas Food Market Court

W dniach 7 i 8 marca br. odbyły się spotkania przedstawicieli branży spożywczej z kupcami z sieci handlowych zorganizowane przez Centrum Konferencyjne KJOW. Ponad 600 zaaranżowanych rozmów miało miejsce podczas dwóch dni spotkań w ramach Meat Market , Food Convenience i POW-er . Najwięcej rozmów przeprowadzili przedstawiciele z sieci Biedronka i Eurocash. Pierwszego dnia przygotowano Meat Market dla branży mięsnej, a drugiego Food Convenience & POW-er dla producentów dań gotowych oraz przetwórstwa owocowo-warzywnego. Spotkania zorganizowane były w innowacyjnej formule – wszyscy uczestnicy mieli 10-15 minut na rozmowę z kupcem z wybranej przez siebie sieci handlowej. Sponsorem spotkań była firma Fenix Systems oferująca kompleksowe rozwiązania automatyzacji produkcji. W czasie Meat Market uczestnicy mieli okazję spotkać się z ponad czterdziestoma kupcami z sieci handlowych. Największą popularnością cieszyły się sieci Biedronka, Carrefour oraz Eurocash. Pozostali kupcy byli z takich sieci jak: Arhelan, Avita, Brněnka (z Czech), Delikatesy Centrum, Mila, Mirabelka, Stokrotka, Topaz i Wierzejki. Wydarzenie było też dobrą okazją do rozmów pomiędzy firmami zajmującymi się ubojem, a producentami wędlin i produktów mięsnych.

Drugiego dnia odbyło się spotkanie dla producentów dań gotowych Food Convenience oraz przetwórstwa owocowo-warzywnego POW-er. Dla firm spożywczych była to okazja spotkania się z kupcami z polskich sieci: Arhelan, Avita, Biedronka, Eurocash, Mila, Mirabelka, PRIM, SPS Handel, Stokrotka, Topaz, 1-minute i dwóch zagranicznych: Almi z Białorusi i Brněnka z Czech. Tego dnia najwięcej spotkań odbyli kupcy sieci Biedronka, a następnie Eurocash Gastronomia i Stokrotka.

Oba wydarzenia odbyły się w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą w czasie specjalistycznych targów spożywczych Food Market Court i targów opakowań Warsaw Pack. Była to okazja do obejrzenia ponad 200 stoisk wystawców. Celem targów było skupienie w jednym miejscu przedstawicieli wielu gałęzi branż spożywczych i opakowań oraz ich klientów, a także stworzenie dogodnych warunków do kontaktów biznesowych. Poradnik Handlowca objął to wydarzenie swoim patronatem medialnym.