Milka darkmilk

Nowości

Milka darkmilk

07 czerwca 2019

Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech kuszących wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Dzięki specjalnemu procesowi produkcji łączy ona w sobie intensywny smak kakao z delikatnością czekolady z alpejskiego mleka. Rezultatem jest innowacyjna ciemna czekolada mleczna: delikatna w smaku i z dodatkową nutą kakaową. Nowość trafiła do sklepów w kwietniu. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.

Milka darkmilk powstała w odpowiedzi na potrzebę konsumentów poszukujących czekolady ciemniejszej i nieco intensywniejszej w smaku, a jednocześnie delikatnej i rozpływającej się w ustach. Dotychczas na rynku brakowało takiego wariantu.

– Badanie rynku  pokazało nam, że profile smakowe konsumentów zmieniają się wraz z wiekiem. Z upływem czasu coraz chętniej sięgają oni po gorzkie odmiany czekolady. Wiele osób uważa jednak, że ciemna czekolada jest zbyt gorzka i brakuje jej delikatności, którą cenią w czekoladzie mlecznej. Milka darkmilk to idealny wybór właśnie dla tych konsumentów, którzy poszukują delikatnej czekolady z mleka alpejskiego z intensywnym smakiem kakao – mówi Paulina Polubiec, Brand Manager Milka & Baltics. 

Co ważne, Milka darkmilk nie jest jedynie kolejną wersją smakową znanych dotychczas konsumentom tabliczek Milka, ale stanowi niezależną linię produktową czekolad Milka, będącą uzupełnieniem standardowego portfolio.

Nowość różni się szatą graficzną i procesem produkcji. Milka darkmilk wykorzystuje nową masę czekoladową, która zawiera więcej masy kakaowej, ale poprzez szczególnie intensywne konszowanie nabywa ona specyficznych walorów smakowych. Podobnie jak standardowa czekolada Milka, również darkmilk zawiera 100% mleka alpejskiego. Ten najwyższej jakości składnik w połączeniu z innowacyjnymi technologiami produkcyjnymi gwarantuje, że Milka darkmilk rozpływa się w ustach. W rezultacie otrzymujemy idealnie wyważoną i wyrafinowaną, delikatną mleczną czekoladę Milka z intensywnym smakiem kakao.

– Portfolio Milka darkmilk złożone z trzech pysznych wariantów smakowych to dopiero początek – na pewno będziemy je rozwijać w przyszłości. Nowe opcje są obecnie w fazie testowania – zdradza Paulina Polubiec.

Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe. Już w maju w sklepach pojawiły się dedykowane materiały POS, w tym standy prepackowane. Z kolei w czerwcu konsumenci mogą spróbować nowości podczas licznych akcji samplingowych w sklepach, kawiarniach, księgarniach i kinach. Wtedy ruszy także emisja dedykowanej reklamy telewizyjnej. Promocja będzie widoczna również w digitalu, w tym w social media, a także w prasie oraz w formie reklamy zewnętrznej (kampania billboardowa).