Nestlé

Podczas Zgromadzenia Ogólnego ONZ prezes Nestlé Mark Schneider ogłosił założenia programu wspierania zatrudnienia młodych osób. Akcja ma objąć 10 mln osób na całym świecie. Nestlé w Polsce deklaruje wsparcie ponad 1300 osób do 30. roku życia do 2020 r.

Nestlé ogłasza konkurs w ramach Tworzenia Wspólnej Wartości. Do wygrania aż 500 000 CHF!

Sieć popularnych piekarnio-kawiarni Nestlé® Toll House® Café by Chip zaprasza posiadaczy wizy E-2 poszukujących atrakcyjnej okazji do inwestycji.

Nestlé i Ashoka ogłosiły start konkursu Nestlé „Nagroda w dziedzinie Tworzenia Wspólnej Wartości.” Całkowita pula nagród wynosi 500 000 CHF. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 października br.

Wraz z nadejściem lata w Polsce powraca problem pozostawiania zwierząt w samochodzie. Co roku w miesiącach letnich media donoszą o pozostawionych w rozgrzanych autach psach i kotach. Jak temu przeciwdziałać? Coraz więcej kawiarni i sklepów umożliwia swoim klientom wejście z psem. O krok dalej idzie Nestlé – w biurze Nestlé Purina w Warszawie pracownicy w ramach akcji Pets@work mogą do pracy przyprowadzać swoich czworonożnych przyjaciół.

W tym roku firma Nestlé Polska wraz ze Zrzeszeniem Plantatorów Owoców i Warzyw w Rzeszowie zakupiła 100 uli dla swoich stałych, lokalnych dostawców jabłek. Dzięki postawieniu przez sadowników 100 uli bezpośrednio na kwitnących plantacjach, które stały się domem dla około 5 mln pszczół, zwiększy się skuteczność zapylenia ich upraw, a co za tym idzie, ilość i jakość plonów. 

Pierwsze półrocze 2017 roku Nestlé S.A. zamyka  2,3% wzrostem organicznym i 1,4% RIG–u (wzrost sprzedaży nieuwzględniający zmian cen)  oraz ze sprzedażą na poziomie 43 mld CHF. Nestlé podtrzymuje prognozy roczne - celem jest osiągnięcie organicznego wzrostu w przedziale 2-4%  oraz poprawę zysku operacyjnego i zysku na akcję z wpływu kursów walutowych, a także   kontynuację  procesów zwiększających efektywność kapitału.

Na początku lipca już po raz 18. w warszawskiej centrali Nestlé Polska oraz fabrykach w Kaliszu, Nowej Wsi Wrocławskiej, Rzeszowie, Kargowej i Nałęczowie ruszył program 3-miesięcznych płatnych praktyk, na które w tym roku przyjęto 66 studentów i absolwentów.

30 czerwca zakończyło się internetowe głosowanie w ramach programu „Nestlé porusza Polskę”, w którym gminy walczyły o budowę siłowni plenerowych. W całym kraju można było głosować na blisko 500 zgłoszonych lokalizacji. Dzięki zaangażowaniu internautów, w Szczytnej, Pruszczu, Bytomsku oraz 13 innych lokalizacjach powstaną siłownie terenowe ufundowane przez Nestlé.

Pływa, biega, jeździ na rowerze i gra w tenisa ziemnego – Anna Mitura, Marketing Manager w Nestlé Polska, motywuje całą rodzinę do aktywnego spędzania czasu, a teraz dzięki inicjatywie "Nestlé porusza Polskę", zachęca Polaków do prowadzenia zdrowego trybu życia.

Strony

X