Nestlé

Nestlé stworzyło unikatową recepturę czekolady – w całości z owocu kakao. Jej jedynymi składnikami są nasiona i miazga. Do czekolady nie dodano żadnego cukru rafinowanego. Tym samym firma potwierdza swoją pozycję lidera w kategorii słodyczy, tworząc nowe produkty, oparte na naturalnych składnikach.

Startuje loteria płatków śniadaniowych Nestlé inspirowana filmem „Król Lew”. Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 1 czerwca 2019 i potrwa do 27 lipca 2019 r. 

17 podmiotów – organizacji branżowych, pozarządowych i firm, w tym Nestlé Polska podpisało Polski Pakt na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych.

Każdy moment jest dobry, aby uświadomić sobie, jak ważna jest woda dla funkcjonowania ludzkiego organizmu i zadbać o odpowiednie nawodnienie, zwłaszcza dzieci. To one bowiem są najbardziej narażone na utratę wody i negatywne skutki związane z odwodnieniem.

Nestlé wybudowało w Kaliszu plenerową siłownię, z której mogą korzystać wszyscy chętni. W ten sposób firma wspiera lokalną społeczność, zachęcając mieszkańców do zadbania o swoją kondycję i dobre samopoczucie.

Nestlé wprowadza nowe produkty kawowe pod marką Starbucks. Będą one dostępne na całym świecie. Nowy asortyment składa się z 24 produktów, w tym kawy ziarnistej, palonej i mielonej. Znajdzie się w nim także kawa w kapsułkach.

Marka Princessa rusza z kontynuacją kampanii reklamowej powiązanej z filmowym hitem „Planeta Singli”. Wafelek Princessa Salty Caramel pojawi się ponownie w trzeciej części filmu obok jego głównych gwiazd.

Polish National Sales Awards jest najbardziej prestiżowym konkursem dla sektora sprzedaży i obsługi klienta. W tym roku, w 21 kategoriach o tytuł najlepszych z najlepszych rywalizowało aż 1200 uczestników z całej Polski. W kategorii Menadżer Sprzedaży bezkonkurencyjna była Magdalena Chmura z Nestlé Polska S.A.

Nestlé Purina, inicjator sojuszu Pets at Work Alliance, wkracza na polski rynek ze zorganizowanym programem wprowadzania psów do przestrzeni biurowej. Do sojuszu Pets at Work może bezpłatnie przystąpić każda firma, która chce dostosować swoje biuro do potrzeb pracowników i ich czworonożnych ulubieńców.

Foto: Robert Bartosiewicz

Po raz kolejny kampanie marketingowe marek należących do portfolio Nestlé Polska zostały wyróżnione w prestiżowym konkursie Effie Awards. Tym razem firma otrzymała nagrody dla marki Winiary: „Winiary, Tu się Gotuje” oraz „Sprawdzam”, a także „Innowacja Precious™ w kampanii Maggi”.

Strony

X

Przeczytaj również