Nestlé

Firma Nestlé ogłosiła wprowadzenie wyższych standardów dobrostanowych dla kur. Firma zobowiązała się, że do 2026 r. wdroży założenia porozumienia o dobrostanie kurczaków hodowanych na mięso International Broiler Ask.

Firma Nestlé zdecydowała o przeniesieniu części produkcji z Wielkiej Brytanii do Polski. W zakładzie w Kargowej mają być produkowane wafle Blue Riband.

Z okazji Międzynarodowego Dnia Recyklingu, który przypada 17 maja, Victorinox wyprodukuje nową, limitowaną edycję scyzoryka „Original Swiss Army Knife” zainspirowaną kawą Nespresso.

Firma Nestlé rozpoczyna wprowadzanie innowacji do swojej oferty produktowej. Pojawią się w niej nowości zawierające więcej owoców, warzyw i ziaren. Jednocześnie zredukowana zostanie zawartość cukru, soli i tłuszczów.

Nestlé ogłosiło porozumienie, na mocy którego firma będzie miała prawo do wprowadzania na rynek produktów Starbucks poza kawiarniami firmy. Transakcja zapewnia firmie Nestlé silną platformę do dalszego rozwoju w segmencie kaw. Obie firmy będą ściśle współpracować w zakresie innowacji i strategii wprowadzania na rynek produktów, aby dostarczać najlepszą kawę klientom na całym świecie.

Do 2025 r. Nestlé planuje wprowadzić opakowania w całości nadające się do recyklingu lub takie, które można by ponownie wykorzystać. W praktyce żadne z opakowań nie trafiłoby na wysypisko śmieci ani nie skończyłoby jako odpad.

Rok 2017 firma zamknęła z 2,4% wzrostu organicznego i wzrostem zysku operacyjnego o 50 punktów bazowych przy zachowaniu stałego kursu walutowego. W 2018 r. Nestlé będzie dążyć do osiągnięcia organicznego wzrostu na poziomie od 2% do 4%.

Po raz drugi z rzędu międzynarodowa organizacja not-for-profit CDP wyróżniła Nestlé za przeciwdziałanie zmianom klimatycznym. Spośród 3300 firm wyróżniono 58. Według raportu „The Global Supply Chain”, Nestlé znalazło się w ścisłej czołówce 2% podmiotów, które kształtują swoją działalność w oparciu o szacunek dla naszej planety.

Nestlé przejęło większościowy pakiet udziałów w Terrafertil, spółce sprzedającej naturalne, organiczne produkty roślinne i zdrowe przekąski. Ruch ten rozszerzył obecność Nestlé w szybko rozwijającej się kategorii w Ameryce Łacińskiej, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.

Ponad połowa wypadków, do jakich doszło na polskich drogach w 2017 r., wydarzyła się po zmroku w terenie zabudowanym. Przyczyną jest często słaba widoczność pieszych. Aby zwiększyć ich bezpieczeństwo i uchronić przed zagrożeniem, Nestlé, wraz z firmą Passio zorganizowało kampanię „Zabłyśnij na drodze.”

Strony

X