Nestlé

17 podmiotów – organizacji branżowych, pozarządowych i firm, w tym Nestlé Polska podpisało Polski Pakt na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych.

Każdy moment jest dobry, aby uświadomić sobie, jak ważna jest woda dla funkcjonowania ludzkiego organizmu i zadbać o odpowiednie nawodnienie, zwłaszcza dzieci. To one bowiem są najbardziej narażone na utratę wody i negatywne skutki związane z odwodnieniem.

Nestlé wybudowało w Kaliszu plenerową siłownię, z której mogą korzystać wszyscy chętni. W ten sposób firma wspiera lokalną społeczność, zachęcając mieszkańców do zadbania o swoją kondycję i dobre samopoczucie.

Nestlé wprowadza nowe produkty kawowe pod marką Starbucks. Będą one dostępne na całym świecie. Nowy asortyment składa się z 24 produktów, w tym kawy ziarnistej, palonej i mielonej. Znajdzie się w nim także kawa w kapsułkach.

Marka Princessa rusza z kontynuacją kampanii reklamowej powiązanej z filmowym hitem „Planeta Singli”. Wafelek Princessa Salty Caramel pojawi się ponownie w trzeciej części filmu obok jego głównych gwiazd.

Polish National Sales Awards jest najbardziej prestiżowym konkursem dla sektora sprzedaży i obsługi klienta. W tym roku, w 21 kategoriach o tytuł najlepszych z najlepszych rywalizowało aż 1200 uczestników z całej Polski. W kategorii Menadżer Sprzedaży bezkonkurencyjna była Magdalena Chmura z Nestlé Polska S.A.

Nestlé Purina, inicjator sojuszu Pets at Work Alliance, wkracza na polski rynek ze zorganizowanym programem wprowadzania psów do przestrzeni biurowej. Do sojuszu Pets at Work może bezpłatnie przystąpić każda firma, która chce dostosować swoje biuro do potrzeb pracowników i ich czworonożnych ulubieńców.

Foto: Robert Bartosiewicz

Po raz kolejny kampanie marketingowe marek należących do portfolio Nestlé Polska zostały wyróżnione w prestiżowym konkursie Effie Awards. Tym razem firma otrzymała nagrody dla marki Winiary: „Winiary, Tu się Gotuje” oraz „Sprawdzam”, a także „Innowacja Precious™ w kampanii Maggi”.

Mleko mamy jest pokarmem najlepiej dopasowanym do potrzeb dziecka i po raz kolejny stało się inspiracją do udoskonalenia receptury mlek modyfikowanych NAN 2. 60 lat badań nad składem mleka matki i 30 lat badań nad oligosacharydami mleka kobiecego pozwoliło stworzyć NAN OPTIPRO® Plus 2 HM-O.

Nestlé i Starbucks ogłosiły zamknięcie transakcji przyznającej Nestlé prawa do sprzedaży paczkowanej kawy oraz herbaty z logo amerykańskiej sieci kawiarni Starbucks.

Strony

X