Nestlé Polska

W miniony poniedziałek, 5 czerwca. do grona partnerów Ministerstwa Rozwoju przy realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDGs) dołączyły m.in. takie firmy jak: Nestlé Polska, L'Oreal Polska, Kompania Piwowarska Celem SDGsów jest stworzenie nowej rzeczywistości ekonomicznej, która otworzy ścieżki rozwoju dla biznesu i będzie szansą na dokonanie zmian w kraju, regionie i firmie, a także zwiększy wpływ sektora prywatnego na zrównoważony rozwój.

Z dniem 1 grudnia 2016 r. nowym Dyrektorem Sprzedaży w Nestlé Polska S.A. został Artur Jankowski, który zastąpił na tym stanowisku Beatę Porowską.

Marka Princessa wprowadza limitowaną edycję Princessa Dark w dwóch smakach: wiśni i pomarańczy. 

Ubiegły sezon na lody w Polsce był bardzo udany dzięki upalnym wakacjom. W 2015 roku firma Nestlé – producent  97 rodzajów lodów, odnotowała wzrost sprzedaży w tym segmencie o 23% w porównaniu do analogicznego okresu z 2014 roku. Bezkonkurencyjnym hitem były lody KAKTUS. W tym roku KAKTUSy pojawią się w nowej odsłonie z wyjątkowo długą polewką . Na lodożerców czeka też wiele innych nowości. Które propozycje staną się hitem sezony 2016?

„Nestlé porusza Polskę” to program ogłoszony w lutym 2016 r. z okazji 150-lecia firmy Nestlé. W pierwszym etapie gminy z całej Polski zgłaszały chęć posiadania siłowni na swoim terenie.

Załoga zakładu produkcyjnego WINIARY jak co roku posprzątała Las Winiarski. Aż 191 osób z kaliskiego oddziału Nestlé zebrało pół tony odpadów. To już szósty rok troski pracowników WINIAR o ich las.

W połowie stycznia, należąca do firmy Nestlé, marka Lion wystartowała z nową kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem: „Poradnik Przywódcy Stada”. 

Jak pomóc młodym znaleźć pracę w czasach, gdy wykształconych osób jest coraz więcej, miejsc pracy niewiele, a konkurencja ogromna? Jak sprostać jednocześnie oczekiwaniom pracodawcy i młodego pracownika? 

2,729 mld zł – tyle Nestlé w Polsce wydało w ciągu 2 lat (2012 – 2013) na zakupy od krajowych dostawców. To ponad 70% budżetu zakupowego firmy w tym czasie. Kwota ta trafiła do ponad 6000 polskich dostawców firmy. Nestlé w Polsce pozyskuje od lokalnych dostawców aż od 50 do 70% surowców i opakowań. Tworzy to wspólną wartość i wspiera polskie rolnictwo, a przez to całą polską gospodarkę. Kontynuacja utrzymania udziału surowców z Polski w produkcji Nestlé Polska S.A. jest jednym z priorytetów Strategii Tworzenia Wspólnej Wartości, czyli społecznej odpowiedzialności firmy na lata 2014 – 2016.

Portfolio firmy Nestle wzbogacił wyjątkowy baton KIT KAT CHUNKY Double Caramel – prawdziwa rewolucja w kategorii.

Strony

X