Netto

Od 5 do 8 sierpnia Szczecin po raz kolejny stanie się żeglarską stolicą Europy. The Tall Ships Races to doroczne regaty wielkich żaglowców. Wyjątkowe święto wspiera w tym roku sieć sklepów Netto, która została głównym sponsorem portowym wydarzenia.

Rada Funduszu wybrała kolejnych 9 młodych i ambitnych zwycięzców reprezentujących różne dyscypliny sportowe. Każdy z nich otrzyma 10 000 zł na realizację swoich sportowych marzeń. Fundusz „Skok w marzenia” to wspólna inicjatywa Fundacji Moniki Pyrek oraz sieci handlowej Netto, której celem jest wsparcie kariery młodych i zdolnych sportowców.

Netto podsumowuje zbiórki darów dla potrzebujących, sieć jak co roku przed świętami, wzięła udział w wielu akcjach charytatywnych organizowanych w sklepach. Dzięki pracy wolontariuszy, zaangażowaniu  pracowników Netto oraz klientów, dary trafiły do wielu polskich domów. 

Sieć  handlowa Netto wraz z Fundacją Moniki Pyrek rozpoczynają wspólny projekt “Skok w marzenia”. Celem projektu jest wspieranie rozwoju karier młodych i utalentowanych sportowców. Wszyscy, którzy chcieliby otrzymać stypendium mają czas do 30 kwietnia, by wysłać wniosek. 

Sieć Netto rokrocznie przeprowadza wśród swoich pracowników badania dotyczące atmosfery w pracy i nastrojów pracowników. Wyniki ostatnich badań podsumował Roman Borecki, HR menedżer w sieci Netto Polska. 

Federacja Polskich Banków Żywności po raz kolejny zorganizuje wielka zbiórkę żywności. Akcję wspomoże sieć sklepów Netto. To właśnie w wybranych placówkach Netto odbywać się będzie akcja. Tegoroczna Wielkanocna Zbiórka Żywności Banków Żywności odbędzie się od 31 marca do 2 kwietnia.

Sieć Netto we współpracy z lekkoatletką Monika Pyrek wesprze młodych, utalentowanych sportowców. Celem działania fundacji „Skok w marzenia” jest stworzenie wielokierunkowego programu, dającemu młodym sportowcom nowe możliwości rozwoju ich sportowych karier. 

Nowa oferta sieci Netto skierowana jest do sympatyków kuchni wegańskiej i wegetariańskiej. Produkty dostępne w ofercie „Wege” są rozwinięciem koncepcji „Zdrowy wybór” obecnej w sklepach sieci od pewnego czasu. W ofercie zdrowej żywności na stałe są produkty bezglutenowe, bezcukrowe, przyjazne alergikom oraz eko. 

Z tej okazji sieć handlowa przygotowała specjalny program lojalnościowy dla dzieci, które lubią gotować. Twarzą programu jest Natalia Paździor, zwyciężczyni pierwszej edycji MasterChef Junior. Akcja rozpocznie się  27 lutego. 

Sieć Netto otworzyła 15 grudnia 2016 r.  kolejny sklep – w  Piasecznie przy ul. Puławskiej 29.

Strony

X