Netto

Szczecin i Goleniów to kolejne miejscowości po gdańskiej Galerii Madison, w których zostały otwarte sklepy sieci Netto w nowej odsłonie. Placówki przeszły całkowity remodelling zgodnie z założeniami konceptu 3.0.

Sklep Netto w Galerii Madison w Gdańsku to pierwsza placówka sieci w Polsce zaprojektowana zgodnie z założeniami konceptu 3.0. Wczoraj odbyło się oficjalne otwarcie sklepu dla klientów, którzy od teraz będą mieli okazję robić zakupy w wyjątkowym, nowoczesnym miejscu, dostosowanym do ich potrzeb oraz lokalnych uwarunkowań.

Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród, w tym vouchery na wakacje. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto w Polsce.

Rada Funduszu programu Skok w Marzenia Moniki Pyrek i Netto, już po raz drugi wybrała 10 młodych i zdolnych sportowców, którzy otrzymają roczne stypendium w wysokości 10 000 zł. To wspólna inicjatywa Fundacji Moniki Pyrek oraz sieci handlowej Netto, której celem jest udzielenie wsparcia finansowego i merytorycznego młodym i zdolnym sportowcom.

Go Eko to pierwsza ekologiczna marka własna na półkach sklepów sieci Netto. Dostępna na innych rynkach, na których działa sieć, teraz wchodzi do Polski. W ramach oferty klienci znajdą m.in.: ryż, płatki owsiane, syropy, a w późniejszym czasie także pesto czy ciecierzycę.

Netto wystartowało z kolejną odsłoną kampanii „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”, której celem jest zachęcenie klientów do spożywania świeżych produktów. Marka zaprosiła do udziału w kampanii 8 znanych blogerów.

1 czerwca 2018 r. Dansk Supermarked Group, do której należy między innymi sieć handlowa Netto, zmieni nazwę na Salling Group.

Sieć handlowa Netto otrzymała nagrodę „Silver Champ” za aktywne zaangażowanie w promowanie zdrowego trybu życia i aktywności fizycznej oraz wspieranie utalentowanych sportowców w ramach współpracy z Fundacją Moniki Pyrek i projektu "Skok w marzenia".

„TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” to najnowsza kampania sieci handlowej Netto, która promuje zdrowe nawyki żywieniowe wśród wszystkich członków rodziny. Do komunikacji zostali zaangażowani ojcowie, którzy w pełen humoru sposób zdradzają swoje sposoby na wykorzystanie świeżych owoców i warzyw w codziennym przygotowywaniu posiłków.

Właśnie ruszył nabór do drugiej edycji programu „Skok w marzenia”. To wspólna inicjatywa olimpijki Moniki Pyrek oraz sieci Netto, wspierająca młodych sportowców w rozwijaniu ich sportowych karier. Zdolni i ambitni mogą liczyć na finansowe oraz merytoryczne wsparcie w walce o swoje marzenia.

Strony

X