Netto

1 czerwca 2018 r. Dansk Supermarked Group, do której należy między innymi sieć handlowa Netto, zmieni nazwę na Salling Group.

Sieć handlowa Netto otrzymała nagrodę „Silver Champ” za aktywne zaangażowanie w promowanie zdrowego trybu życia i aktywności fizycznej oraz wspieranie utalentowanych sportowców w ramach współpracy z Fundacją Moniki Pyrek i projektu "Skok w marzenia".

„TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” to najnowsza kampania sieci handlowej Netto, która promuje zdrowe nawyki żywieniowe wśród wszystkich członków rodziny. Do komunikacji zostali zaangażowani ojcowie, którzy w pełen humoru sposób zdradzają swoje sposoby na wykorzystanie świeżych owoców i warzyw w codziennym przygotowywaniu posiłków.

Właśnie ruszył nabór do drugiej edycji programu „Skok w marzenia”. To wspólna inicjatywa olimpijki Moniki Pyrek oraz sieci Netto, wspierająca młodych sportowców w rozwijaniu ich sportowych karier. Zdolni i ambitni mogą liczyć na finansowe oraz merytoryczne wsparcie w walce o swoje marzenia.

Netto jako pierwsza sieć handlowa przetestuje w swoich sklepach w Danii kaucje za torebki foliowe. To nowatorskie przedsięwzięcie realizowane jest w ramach partnerstwa między duńskim oddziałem World Wide Fund for Nature (WWF) a Dansk Supermarked Group, właścicielem Netto.

Wprowadzenie zakazu handlu w niedziele ma dawać więcej czasu pracownikom na odpoczynek. Czy sieci handlowe znalazły jednak sposób, by zminimalizować straty spowodowane wprowadzeniem nowego prawa? 

Sieć sklepów Netto została sponsorem tytularnym hali sportowo-widowiskowej w Szczecinie. Kontrakt podpisano na trzy lata, w tym czasie obiekt będzie nosił nazwę Netto Arena.

Polacy nie wyobrażają sobie dnia bez kromki świeżego chleba czy chrupiącej bułki. Według badania, przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie sieci handlowej Netto, aż 98 proc. Polaków jada pieczywo, a ponad 80 proc. robi to przynajmniej raz dziennie.  

Finansowe wsparcie pomaga zdolnej młodzieży rozwijać skrzydła, odnosić sukcesy oraz zdobywać kolejne medale. Najlepszym tego dowodem są osiągnięcia młodych sportowców, którzy otrzymują stypendia na rozwój kariery w ramach Fundacji Moniki Pyrek. 

Po ponad 50 latach partnerskiej współpracy między A.P. Moller-Maersk a Salling Foundation podpisano umowę, zgodnie z którą do końca tego roku Salling stanie się jedynym właścicielem Dansk Supermarked Group, w skład której wchodzi m.in. sieć sklepów Netto.

Strony

X

Przeczytaj również