Netto

Finansowe wsparcie pomaga zdolnej młodzieży rozwijać skrzydła, odnosić sukcesy oraz zdobywać kolejne medale. Najlepszym tego dowodem są osiągnięcia młodych sportowców, którzy otrzymują stypendia na rozwój kariery w ramach Fundacji Moniki Pyrek. 

Po ponad 50 latach partnerskiej współpracy między A.P. Moller-Maersk a Salling Foundation podpisano umowę, zgodnie z którą do końca tego roku Salling stanie się jedynym właścicielem Dansk Supermarked Group, w skład której wchodzi m.in. sieć sklepów Netto.

Sieci sklepów Netto, Biedronka i POLOmarket wzięły udział  w przeprowadzonej w ostatni wrześniowy weekend zbiórce żywności. „Podziel się dobrym posiłkiem” to akcja zorganizowana przez Banki Żywności i Danone. 

Sieć sklepów Netto wprowadziła program lojalnościowy "Ze Scottiem do supermocy". Zawiera on album, w którym znajdują się łamigłówki, ciekawostki oraz przepisy, których bohaterem jest pies Scottie.

Sieć handlowa Netto wzbogaciła ofertę produktów Półki Zdrowia o 48 nowych artykułów. Zostały wskazane przez klientów Netto jako te, które najbardziej chcieliby kupić w swoim ulubionym sklepie. 

31 lipca 2017 r. Kent Fogh Petersen zrezygnował z pełnienia funkcji dyrektora generalnego Netto Polska.

Od 5 do 8 sierpnia Szczecin po raz kolejny stanie się żeglarską stolicą Europy. The Tall Ships Races to doroczne regaty wielkich żaglowców. Wyjątkowe święto wspiera w tym roku sieć sklepów Netto, która została głównym sponsorem portowym wydarzenia.

Rada Funduszu wybrała kolejnych 9 młodych i ambitnych zwycięzców reprezentujących różne dyscypliny sportowe. Każdy z nich otrzyma 10 000 zł na realizację swoich sportowych marzeń. Fundusz „Skok w marzenia” to wspólna inicjatywa Fundacji Moniki Pyrek oraz sieci handlowej Netto, której celem jest wsparcie kariery młodych i zdolnych sportowców.

Netto podsumowuje zbiórki darów dla potrzebujących, sieć jak co roku przed świętami, wzięła udział w wielu akcjach charytatywnych organizowanych w sklepach. Dzięki pracy wolontariuszy, zaangażowaniu  pracowników Netto oraz klientów, dary trafiły do wielu polskich domów. 

Sieć  handlowa Netto wraz z Fundacją Moniki Pyrek rozpoczynają wspólny projekt “Skok w marzenia”. Celem projektu jest wspieranie rozwoju karier młodych i utalentowanych sportowców. Wszyscy, którzy chcieliby otrzymać stypendium mają czas do 30 kwietnia, by wysłać wniosek. 

Strony

X

Przeczytaj również