Netto Polska

W Strzelcach Krajeńskich powstała druga placówka sieci handlowej Netto – mieszkańcy miasta mogą robić w niej zakupy od środy 20 lutego.

W ramach zbiórki dla Federacji Banków Żywności w 108 sklepach sieci handlowej Netto udało się w 2019 r. zebrać blisko 20 ton jedzenia.

„Moje Netto” to najnowsza aplikacja stworzona na potrzeby firmowej komunikacji wewnętrznej. Od września wszyscy pracownicy sieci Netto będą mogli wygodnie i szybko wymieniać się informacjami, dzielić inspiracjami, czerpać wiedzę, ale też skuteczniej zarządzać sklepami.

Sieć Netto kończy prace nad wdrożeniem na polskim rynku nowej aplikacji, której celem jest walka z marnowaniem żywności. Aplikacja jest kolejnym krokiem, który ma pomóc w przeciwdziałaniu zjawisku masowego wyrzucania produktów, które nadają się do spożycia.

Dansk Supermarked Group, do której należy m.in. Netto, odnotowała w 2017 r. bardzo dobre wyniki wszystkich swoich spółek. Pierwsze roczne sprawozdanie finansowe od czasu ponownego przejęcia firmy przez Salling Foundations wykazuje wzrost zarówno przychodów, jak i zysków.

Sieć handlowa Netto uspokaja, że ustawa o zakazie handlu w niedziele tylko w minimalnym stopniu wpłynie na pracę jej załóg sklepowych. Netto podjęło decyzję, że nie zmieni regulaminu pracy w związku z nową ustawą.

Janusz Stroka objął nowe stanowisko 3 stycznia i tego dnia wraz z całym zespołem bierze odpowiedzialność za dalszy wzrost i rozwój formatu Netto w Polsce. Nowy dyrektor ma wieloletnie doświadczenie w handlu detalicznym, które zdobywał zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.  

W połowie listopada doszło do zmian w zarządzie sieci Netto Polska. Zostali z niego wykreśleni Morten Nielsen i Kent Petersen. Ich miejsce zajęli Michael Love i Alan Jensen.

4 września br. ruszyła nowa odsłona programu lojalnościowego sieci handlowej Netto. Jego bohaterem, tak jak w pierwszej edycji, jest sympatyczny piesek Scottie. To terier szkocki, obecny w logo Netto, który tym razem zaprosi do wspólnej zabawy.

Sieć Netto rokrocznie przeprowadza wśród swoich pracowników badania dotyczące atmosfery w pracy i nastrojów pracowników. Wyniki ostatnich badań podsumował Roman Borecki, HR menedżer w sieci Netto Polska. 

Strony

X