Nivea

1 lipca rusza akcja Nivea „Pielęgnuj letnie wspomnienia”, która ma na celu zachęcenie Polaków do dzielenia się letnimi wspomnieniami z najbliższymi poprzez podarowanie im spersonalizowanego kremu Nivea z dowolnie wybranym zdjęciem.

Pełne dobrej zabawy, a zarazem bezpieczne plażowanie? To gwarantuje marka NIVEA SUN, która już kolejny raz zagości w 9 najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach ze swoją strefą Podwórko NIVEA na plaży. Gdańsk, Gdynia, Jastarnia, Władysławowo, Łeba, Ustka, Kołobrzeg, Niechorze i Międzyzdroje –to tam pojawi się niezwykle nowoczesna i twórcza plażowa strefa w ramach, której każdy będzie mógł spędzić czas w sposób aktywny i ciekawy, ale przede wszystkim skorzystać z wiedzy ekspertów NIVEA SUN na temat bezpiecznego opalania się

Od 1 lipca stanowisko General Managera w NIVEA Polska objął Bedros Kalfayan, dotychczasowy Country Manager filii Beiersdorf A.G. na region Rumunii, Bułgarii i Mołdawii. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za strategię rozwoju firmy w Polsce i krajach bałtyckich. 

W tym roku NIVEA pojawi się na Open’er Festivalu! Marka otworzy relaksująco-energetyzującą strefę dla wszystkich festiwalowiczów dostępną od 28 czerwca do 1 lipca. Na gości strefy CARING IS SHARING czekać będą niesamowite atrakcje!

Aż 20 placów zabaw w zwycięskich lokalizacjach planuje wybudować NIVEA w ramach akcji  Podwórko Talentów w Twojej okolicy. Place będą wyposażone w nowoczesne i bezpieczne sprzęty, które umożliwią dobrą zabawę z nauką i rozwijaniem dziecięcych pasji. Czas na nadsyłanie zgłoszeń został wydłużony do 31 maja br.

Z myślą o młodych talentach i rodzinach z całej Polski, NIVEA zamierza  wybudować  dwadzieścia Podwórek Talentów NIVEA, które będą łączyły zabawę z nauką w trzech różnych strefach: aktywnej, naukowej i artystycznej.  

Od 13 marca przedstawiciele szkół, gmin, spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych mogą wysyłać zgłoszenia wraz z filmem prezentującym talenty dzieci, do konkursu Podwórko Talentów Nivea. 

Wyniki roczne za ubiegły rok osiągnęły rekordowy poziom – informuje firma Beiersdorf. W dużym stopniu przyczynił się do tego wzrost sprzedaży w Polsce i Rosji. W ujęciu organicznym zeszłoroczna sprzedaż wzrosła o 3,2%. Na rok bieżący Beiersdorf przewiduje utrzymanie tendencji. 

Badania najbardziej cenionych w Polsce marek przeprowadziła agencja Havas Media. Wśród 10 najcenniejszych brandów, znalazło się 5 należących do sektora FMCG.

Beiersdorf podsumowuje wyniki finansowe z pierwszego półrocza 2016 rok.

Strony

X