Oranżada Hellena

Oranżada Hellena osiągnęła udziały wartościowe na poziomie 78,6%* w rynku oranżady, co stawia ją na pozycji lidera w tym segmencie. W IV kwartale ubiegłego roku odnotowała wzrost sprzedaży o ok. 30% w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzedzającym. Wysoki popyt na oranżadę w miesiącach jesienno-zimowych pozwala prognozować ważną zmianę zachowań konsumenckich.

Firma Colian rozbudowuje swoje portfolio o nową kategorię – lody. Wśród nowości znajdują się produkty inspirowane kultowymi produktami z oferty firmy: Oranżadą Hellena, wafelkami Grześki i ciastkami Jeżyki.

Oranżada Hellena odświeża swój wizerunek. Na etykietach i opakowaniach wszystkich produktów marki, pojawi się charakterystyczne logo w formie kapsla. Produkty z nowymi grafikami, będą dostępne w sprzedaży już wiosną.

W rodzinie Helleny czas na kolejną nowość. Oranżada Hellena w proszku powróciła w żółtej odsłonie. Łączy w sobie oryginalny, landrynkowy smak oranżady, radosne momenty słodkiej przyjemności i wspomnienia dziecięcej beztroski. Produkt dostępny jest już na rynku.

W najbliższy weekend 21-23 lipca Gdańsk zamieni się w polską stolicę muzyki i tańca. Przed nami kolejna edycja Festiwalu Gdańsk Dźwiga Muzę! Partnerem tegorocznej odsłony muzyczno-tanecznego święta jest Oranżada Hellena. 

X

Przeczytaj również