Pasaże Tesco nagrodzone w konkursie MP Power Awards

Aktualności

Pasaże Tesco nagrodzone w konkursie MP Power Awards

25 marca 2016

Projekt „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” znalazł się w gronie zwycięzców konkursu MP Power Awards. Program wyróżnił się na tle konkurencji, zdobywając statuetkę
w kategorii „CSR w branży eventowej”.

MP Power Awards to pierwszy konkurs poświęcony branży eventowej, którego celem jest nagrodzenie projektów wyróżniających się innowacyjnością, efektywnością oraz kreatywnością. Jury wyłoniło zwycięzców w 14 kategoriach, doceniając projekt „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” za cykl wydarzeń dla lokalnych społeczności i organizacji pozarządowych.

Niezwykle cieszy mnie fakt, że realizowany przez nas projekt otrzymał statuetkę właśnie w kategorii „CSR w branży eventowej”. Bardzo istotnym elementem naszej strategii są działania skierowane do środowisk lokalnych oraz organizacji pożytku publicznego – mówi Łukasz Kędzior, Marketing Manager w Dziale Zarządzania Pasażami Handlowymi Tesco Polska. – Stopień zainteresowania programem, a także jego efekty pokazały, że w społeczeństwie istnieje chęć integracji, zaangażowania oraz wspólnego działania na gruncie lokalnym. Jestem dumny, że to właśnie nasza sieć odpowiada na te potrzeby Polaków.

Kampania „Poznaj bliskiego sąsiada” bazowała na realizacji cyklicznych wydarzeń angażujących organizacje działające na rzecz bliskiego otoczenia oraz zaangażowaniu w te aktywności klientów.

W ramach projektu otwarto przestrzeń Pasaży Tesco na działania wspierające integrację i aktywizację społeczności lokalnych. Przez cały rok Pasaże Tesco budowały emocjonalną więź poprzez konsekwentnie realizowaną strategię będącą odpowiedzią na realne potrzeby społeczności lokalnych. W ramach kampanii na terenie Pasaży Tesco w całej Polsce odbyło się blisko 170 wydarzeń. Wśród nich znalazły się eventy z udziałem organizacji społecznych oraz 16 eventów „Wielkiego Głosowania” w drugiej edycji programu grantowego „Plebiscyt Sąsiedzki”, podczas których klienci oddali ponad 22 000 głosów na lokalne organizacje społeczne.

Nagrodzony projekt powstał we współpracy z Garden of Words, która odpowiadała za przygotowanie oraz koordynację wydarzeń. Agencja od wielu lat współpracuje z Tesco w zakresie realizacji projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu.