Perfetti Van Melle

Planowane wydatki? Raczej nie w Polsce. Według najnowszych badań zaledwie co 10 konsument na zakupy wybiera się z wcześniej przygotowaną listą, a co trzeci robi to rzadko lub prawie nigdy. Wpływ tego trendu widać nie tylko w zawartości koszyka, a także w działaniach marketingowych firm.

Często i raczej niedaleko. Najnowsze badania wskazują, że polscy konsumenci zamiast kupowania na zapas, preferują regularne i krótkie wizyty w sklepach osiedlowych. Znacząco wyróżnia ich to od mieszkańców innych europejskich krajów oraz wpływa na oblicze handlu w Polsce.

W przeważającej części polskich domów decyzje o tym, co znajdzie się na liście produktów potrzebnych całej rodzinie, podejmuje kobieta. Panie, zdecydowanie częściej niż panowie, biorą na siebie również odpowiedzialność za robienie zakupów. To cenna wskazówka dla marketerów, którzy chcąc trafić z informacjami o danych produktach, czy usługach powinni odpowiednio dopasować przekaz reklamowy do grupy odbiorczej.

Wielkimi krokami zbliża się Dzień Kobiet. Warto zatem już teraz pomyśleć o wyjątkowym prezencie dla Pań. Świetnym pomysłem na podarunek są praliny i trufle z prawdziwej czekolady od The Belgian albo mała niespodzianka od Chupa Chups w postaci lizaka Surprise Hello Kitty z bohaterką, którą uwielbiają kobiety w różnym wieku.

Nowe produkty, szukanie nietradycyjnych sposobów promocji, otwarcie na nową grupę docelową – miniony rok dla Perfetti Van Melle, jednego z największych producentów słodyczy w Polsce, jest dowodem na to, że innowacyjność zdecydowanie się opłaca. 2018 rok obfitował w wiele słodkich sukcesów firmy, która obchodziła 25 lat istnienia na polskim rynku.

Listopad to czas, kiedy coraz intensywniej zaczynamy się rozglądać za bożonarodzeniowymi prezentami dla bliskich. Jednym z pomysłów, który zawsze się sprawdza, są słodkości. Doskonałym upominkiem będą produkty The Belgian z prawdziwej belgijskiej czekolady.

Zbliża się jedno z ulubionych świąt młodzieży – Halloween. Chociaż tradycja przyszła z Ameryki, w Polsce całkiem dobrze się przyjęła. Nastolatki coraz częściej przebierają się w kostiumy rodem z horroru i ruszają po domach, aby zbierać słodycze. Z tej okazji Perfetti Van Melle skupia się na promocji lizaków w kształcie czach z serii Chupa Chups 3D.

Perfetti Van Melle – jeden z największych producentów słodyczy na świecie, m.in. cukierków Mentos czy lizaków Chupa Chups, od ćwierć wieku jest obecny na polskim rynku. Kto wie, jak wyglądałyby specjały tej firmy, gdyby nie podróż braci Van Melle do Polski na początku XX wieku?

Marka rozpoczęła działania skierowane do najmłodszych, których podstawą jest animowany teledysk. Jego bohaterem jest paczka przyjaciół złożona z owoców znanych z produktów Fruittella, które wzajemnie sobie pomagają i wspierają w trudnych sytuacjach. Teledysk w krótkim czasie został wyświetlony ponad 150 tys. razy.

Konsumenci wybierając produkt coraz częściej kierują się nie tylko jego jakością, ale także uczuciami, jakie wywołuje. Tym samym dobre emocje stają się istotnym elementem wspierającym sprzedaż. Dowodem na to jest sukces cukierków Mentos Say Hello, które powracają w nowej odsłonie.

Strony

X