Piotr i Paweł

To hasło sieci Piotr i Paweł, która startuje z kampanią rezygnacji ze sprzedaży żywego karpia we własnych sklepach. Jest to również nawiązanie do akcji „Jeszcze żywy Karp” prowadzonej przez organizację ekologiczną „Klub Gaja”. Poznańska sieć sklepów podjęła współpracę z klubem w celu uświadamiania swoich klientów co do tego, że poprzez swoje decyzje zakupowe mają realny wpływ na ograniczenie cierpienia zwierząt i ich bardziej humanitarne traktowanie.

W Poznaniu z placówki przy ulicy Głogowskiej zniknął szyld z logo „Piotr i Paweł”. Sieć zamknęła swój pierwszy sklep, od którego rozpoczęła się ekspansja marki na inne rynki.

Pełne zatowarowanie placówek Piotra i Pawła, nowi dostawcy, kampania promocyjna „Nasz Świętomarciński więcejpolski” oraz najbliższe plany marketingowe Grupy Piotr i Paweł, w tym nowy program lojalnościowy dla  klientów, to pozytywny wynik wdrażanego planu restrukturyzacji poznańskiej sieci. Wprowadzane zmiany są tym bardziej istotne, że trwa obecnie najważniejszy kwartał dla branży.

Przejęcie części sklepów przez kolejnego branżowego inwestora to jeden z elementów planu restrukturyzacji sieci Piotr i Paweł, który konsekwentnie wdrażany jest przez zarząd spółki. Objęta postępowaniem sanacyjnym sieć intensywnie realizuje strategię przywrócenia rentowności wszystkich sklepów. Docelowy model zakłada pozostanie około 70 sklepów w upmarketowych  lokalizacjach, istotnych dla Piotra i Pawła.

Na przełomie września i października sieć Piotr i Paweł zamknęła 8 nierentownych sklepów, co związane jest z procesem restrukturyzacji, do jakiego doszło po rozpoczęciu postępowania sanacyjnego. Dzisiaj sieć zamyka kolejne placówki, w Gdańsku i Grudziądzu.

Od piątku 28 września sieć sklepów Biedronka powiększy się o pięć nowych lokalizacji. To efekt prowadzonych rozmów między Jeronimo Martins Polska a siecią Piotr i Paweł odnośnie przejęcia części sklepów, które do tej pory działały pod tym ostatnim szyldem.

W ubiegłym tygodniu otwarto postępowanie sanacyjne sieci supermarketów „Piotr i Paweł”. Proces zmian w spółce rozpoczęto od decyzji o zamknięciu 7 nierentownych placówek.

Wniosek sanacyjny złożony w sądzie przez sieć supermarketów Piotr i Paweł zyskał akceptację sądu. Zostało otworzone postępowanie sanacyjne. Sieć otrzymała w ten sposób ochronę przed wierzycielami.

Sieć handlowa Piotr i Paweł jest w fazie finalizowania transakcji z inwestorem strategicznym. Jego nazwa zostanie upubliczniona po podpisaniu umowy.

Sieć Piotr i Paweł uruchomiła w wybranych palcówkach usługę Skanuj i kupuj, pozwalającą dokonywać zakupów z pominięciem kas. W ciągu kilku miesięcy projekt ma zostać rozszerzony na wszystkie placówki sieci.

Strony

X