Polomarket

Od 23 czerwca br. nadmorskie sklepy POLOmarketu będą czynne od 6:30 do 23:00. Dłuższe godziny otwarcia umożliwią robienie codziennych zakupów bez konieczności przerywania całodziennego wypoczynku na plaży. 

W województwie dolnośląskim mamy w sumie 33 sklepy. Sukcesywnie zmieniamy wystrój tych najstarszych, modernizując przestarzałe sprzęty i instalacje – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

Kolejny sklep został wyremontowany w Kole. Punkt handlowy przy ulicy Niezłomnych 12 ma być teraz przestronniejszy, ładniejszy i bardziej komfortowy. Otwarcie obiektu odbyło się dziś po godzinie 8.00. 

Sklepy POLOmarket są coraz bardziej ekologiczne. Przyczyniają się do tego nowe systemy chłodząco-grzewcze zainstalowane w sklepach. Pilotażowo, w niektórych obiektach zainstalowano też ogniwa fotowoltaiczne. 

Michał Seńczuk, dotychczasowy dyrektor operacyjny i członek zarządu, został powołany na prezesa zarządu spółki POLOmarket. Michał Seńczuk związany jest z POLOmarketem od 2015 r.

Wypowiedzenie umowy dotyczące działania sieci Polomarket w GH PL Plus nastąpiło pod koniec listopada 2016 r. Wypowiedzenie ma obowiązywać przez rok, po tym czasie kierownictwo sieci podejmie ostateczną decyzją w sprawie odłączenia się od Grupy. 

Po produktach nie zawierających glutenu, od 8 marca POLOmarket proponuje w swojej ofercie artykuły bez laktozy. W sprzedaży znajdują się m.in. mleko, sery, masło, jogurty i lody. Nietolerancja laktozy dotyczy już co trzeciego Polaka. 

Kolejny POLOmarket przeszedł generalny remont i otworzy się 3 marca. Tym razem chodzi o punkt w Lubinie. Sklep ma być ładniejszy, przestronniejszy i bardziej komfortowy. 

W ofercie produktów bezglutenowych dostępnych od marca w sieci sklepów POLOmarket dostępne będą m.in. innymi makarony, ciasta, galaretki, budynie i płatki śniadaniowe.

POLOmarket uruchomi serwis, na którym, klienci będą mogli wyrażać swoje opinie na temat dokonywanych w sieci sklepów zakupów. Dzięki serwisowi sieć POLOmarket będzie mogła poznać opinie klientów na temat artykułów dostępnych w sprzedaży, poziomu obsługi, skuteczności dotarcia do klientów poprzez reklamy i gazetki promocyjne oraz poziom satysfakcji z dokonywanych w sieci sklepów zakupów. 

Strony

X