Polomarket

Grupa POLOmarket pracuje już w nowym systemie SAP HR wspierającym zarządzanie kadrami i płacami. Szybkie wdrożenie trwające niecałe 9 miesięcy wspierała firma GAVDI.

POLOzaury – fantastyczne maskotki w kształcie dinozaurów od środy 19 lutego dostępne będą w kolejnej akcji lojalnościowej w sklepach sieci POLOmarket. Po kilku zakończonych sukcesem licencyjnych projektach, sieć uruchamia pierwszy autorski program oparty o własny koncept i wzory maskotek.

POLOmarket otworzył kolejny sklep. Po niedawnych otwarciach w Gościcinie i Aleksandrowie Kujawskim w środę 5 lutego uruchomiony został supermarket w Mieroszowie (województwo dolnośląskie).

Z końcem sierpnia 2019 roku Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, uruchomiła nową aplikacją mobilną. W ciągu niespełna pół roku pobrało ją kilkaset tysięcy nowych użytkowników. Dzięki e-polokarcie dostępnej w aplikacji, POLOmarket znacząco powiększył swój program lojalnościowy, zbliżając się już do 1,5 mln łącznie wydanych kart plastikowych i elektronicznych.

Grupa POLOmarket sfinalizowała zakup licencji i rozpoczęła wdrażanie systemu SAP S/4 HANA for Retail. Rozwiązanie to, dedykowane ściśle dla branży retail, jest uznawane za najnowocześniejszy i najlepszy na świecie standard systemu dla dużych firm. Integralnym elementem wdrożenia jest inwestycja w nowe serwerownie i backup’y, wysoko wydajne serwery bazodanowe oraz aplikacyjne do przetwarzania danych, a także macierze do gromadzenia i archiwizowania danych.

Od 8 stycznia br. do Zarządu POLOmarket wracają trzej byli członkowie od wielu lat związani z siecią. Ich powrót jest konsekwencją zakończonego w grudniu sporu korporacyjnego w spółce, który był bezpośrednim powodem złożenia przez nich przed rokiem rezygnacji z pełnionych funkcji.

POLOmarket rozwija swoją siatkę logistyczną i inwestuje w nowy, trzeci już magazyn wysokiego składowania. Inwestycja o powierzchni 30,5 tys. mkw. przyczyni się do zoptymalizowania siatki logistycznej i wzmocnienia ekspansji w północnej Polsce.

Po wielu latach sporów korporacyjnych wspólnicy POLOmarket doszli do porozumienia, na mocy którego podpisano umowę odkupu przez spółkę udziałów od 40% udziałowców na warunkach wskazanych w umowie spółki. Porozumienie kończy definitywnie wszystkie wewnętrzne spory prawne w POLOmarket. Spółkę w transakcji reprezentowała kancelaria prawna Clifford Chance.

Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.

Największa polska sieć supermarketów POLOmarket nie zwalnia tempa i otwiera kolejne nowe sklepy. Po otwartym w listopadzie supernowoczesnym obiekcie w Gościcinie (woj. pomorskie), teraz uruchomiony został kolejny supermarket w województwie kujawsko-pomorskim,  w Aleksandrowie Kujawskim.

Strony

X