Polomarket

Największa polska sieć supermarketów POLOmarket nie zwalnia tempa i otwiera kolejne nowe sklepy. Po otwartym w listopadzie supernowoczesnym obiekcie w Gościcinie (woj. pomorskie), teraz uruchomiony został kolejny supermarket w województwie kujawsko-pomorskim,  w Aleksandrowie Kujawskim.

Kapituła Programu Liderzy Społecznej Odpowiedzialności kolejny raz jednogłośną decyzją odznaczyła Grupę POLOmarket tytułem Laureata Programu Dobry Pracodawca 2019. Nagroda jest wyróżnieniem przyznawanym za działania związane z wdrażaniem zasad Odpowiedzialnego Biznesu, a w szczególności za budowanie dobrych relacji z pracownikami.

Największa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket podejmuje działania na rzecz przeciwdziałania marnowaniu żywności. Sieć wdraża odpowiednie procedury w sklepach oraz poszukuje organizacji pozarządowych do współpracy w zakresie nieodpłatnego przekazywania produktów spożywczych. 

Odbiór przesyłki, wypłata gotówki, a nawet wymiana butli gazowej – to wszystko można teraz załatwić przy okazji zakupów w sklepach należących do Grupy POLOmarket, Obecnie działa już przy nich np. ponad 100 paczkomatów firmy InPost.

Instytucją finansową realizującą program Pracowniczych Planów Kapitałowych w Grupie POLOmarket będzie PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.

Największa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket poszerza ofertę produktów BIO, bez glutenu, bez cukru oraz bez laktozy i GMO. Sieć w ostatnich miesiącach zalistowała na stałe kilkadziesiąt indeksów tworzących tzw. zdrową półkę.

Niezależna analiza należności przeprowadzona przez Euler Hermes wykazała i po raz kolejny potwierdziła, że POLOmarket znajduje się w elitarnym gronie firm charakteryzujących się wysokim poziomem Wskaźnika Moralności Płatniczej. Takie rzetelne podejście do kwestii terminowych płatności i tym samym partnerskie traktowanie dostawców produktów i usług jest elementem strategii sieci od początku istnienia POLOmarket.

Grupa POLOmarket po bardzo dobrym II kwartale ze sprzedażą LFL ponad 10%, w III kwartale osiągnęła wynik blisko 5,5%. Prognoza sprzedaży detalicznej sieci w 2019 r. to 2,5 mld zł netto. Sieć odnotowuje również rekordowo dobre wyniki rentowności przy zachowaniu wysokiej płynności finansowej.

Z okazji 22. urodzin Grupa POLOmarket przygotowała dla swoich klientów tematyczną loterię zdrapkową. Główną nagrodą jest kultowy Fiat 125p z 1978 r., vouchery na kuchnie o wartości do 10 tys. zł każdy, bony towarowe, a także wiele innych nagród rzeczowych. Łączna liczba nagród wynosi ponad 3,3 mln. Każda zdrapka biorąca udział w opisywanej loterii wygrywa.

Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, kolejny raz wykorzystuje product placement do promocji marki POLOmarket, a także produktów marki własnej. Lokowania marek umieszczone zostały w nowym programie reality-show TVP „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?”, którego premiera miała miejsce 9 września br.

Strony

X