Polska Grupa Supermarketów

Sieć franczyzowa Polska Grupa Supermarketów (PGS) planuje dalszy rozwój i utrzymanie obecnego tempa przychodów w 2020 r. Dziś pod parasolem PGS funkcjonuje ponad 600 placówek należących do prywatnych przedsiębiorców. W 2020 r. PGS chce rosnąć poprzez rozwój organiczny, jak i przejęcia sklepów wcześniej pracujących pod innymi markami. Już w styczniu br. przyłączono 57 nowych sklepów. W ciągu najbliższych 3 lat do Grupy może dołączyć ok. 100 placówek w kraju.

Od początku grudnia 2019 roku część punktów TOP MARKET oraz Minuta8 będzie testowo świadczyć usługi pocztowe. Decyzja o rozszerzeniu działalności zapadła po konsultacjach zarządu z właścicielami poszczególnych sklepów skupionych w PGS.

Kampania wizerunkowa, wspierająca markę znanej sieci Top Market rozpoczyna się od 29 listopada br. Kampanię zaplanowała agencja Value Media i obejmie serię sportów sponsorskich w programach sportowych, prognozach pogody oraz przed popularnymi serialami telewizyjnymi w wiodącej, ogólnopolskiej stacji TV.

Polska Grupa Supermarketów rozpocznie w najbliższych tygodniach swoją pierwszą kampanię promującą marki Top Market i Spiżarnia Dworska.

W dniu 6 września br. Polska Grupa Supermarketów świętowała swe 17. urodziny. Impreza nawiązująca tematycznie do klimatów filmowych związanych z Bollywood odbyła się w Hotelu Double Tree by Hilton. Na zaproszenie Zarządu PGS licznie przybyli właściciele sklepów sieci oraz współpracujący z nią producenci z branży FMCG.

 Jedna z największych polskich sieci handlowych – Polska Grupa Supermarketów – poszerza swoje wpływy na północy Polski. Do Grupy dołączyło w czerwcu 6 nowych placówek na Pomorzu oraz Mazurach.  To kolejny krok, w ramach realizacji planu budowy czołowej, polskiej sieci spożywczej.

Polska Grupa Supermarketów rozważa wejście w segment sprzedaży hurtowej. To część nowej strategii, która ma na celu uczynienie z Grupy wiodącego gracza polskiego rynku spożywczego.

Polska Grupa Supermarketów, do której należą sklepy Top Market, Delica i Minuta8, rozpoczęła montaż ogniw fotowoltaicznych w wybranych placówkach. Inwestycja ma zapewnić znaczne ograniczenie rosnących kosztów energii oraz pozwolić skuteczniej realizować program zrównoważonego rozwoju, skupiający się m.in. wokół działań proekologicznych.

W celu podniesienia kwalifikacji kadry kierowniczej i pracowniczej sieci Polskiej Grupy Supermarketów, zarząd spółki rozpoczął realizację szkoleń Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy wśród zainteresowanych pracowników sklepów zrzeszonych pod egidą Grupy.

– PGS jest zaniepokojona zapowiedziami wzrostu cen energii w 2019 r. Kierujemy do rządu RP apel o powstrzymanie skokowych wzrostów cen. To będzie miało negatywny wpływ na działalność wielu placówek handlowych i opłacalność biznesu wielu polskich przedsiębiorstw handlowych – podkreśla prezes PGS Michał Sadecki.

Strony

X