Princessa rusza ze zmianą wizerunkową

Wywiady

Princessa rusza ze zmianą wizerunkową

Jacek Ratajczak: Z jakimi nowościami wchodzi Princessa w 2020 r. na polski rynek słodyczy impulsowych?

Zuzanna Różycka, Junior Brand Manager, Nestlé: Wiemy jak ważne w naszej kategorii słodyczowej są nowości, które dobudowują sprzedaż do standardowego portfolio. Pod koniec zeszłego roku wprowadziliśmy nową linię wafelków Princessa Intense, wyróżniających się na tle konkurencji oryginalnym wyglądem, wyjątkowymi chrupiącymi dodatki, wysokiej jakości czekoladą w różnych wariantach oraz super kremowym nadzieniem. Princessa Intense Peanut Butter to propozycja dla fanów masła orzechowego, bestsellerowy smak kokosowy przypomni wariant White Coconut w białej czekoladzie, zwolennicy tradycji wybiorą wafelek Milk Chocolate z rozpływającymi się w ustach kawałeczkami czekolady, natomiast Princessę Intense Dark Coconut pokochają amatorzy wytrawnej czekolady gorzkiej. Już w lutym rusza intensywna kampania telewizyjna Princessy połączona z komunikacją w Internecie oraz punktach sprzedaży, która będzie wspierać całe portfolio marki.

Czy w swoich przekazach reklamowych bardziej stawiacie na klienta uniwersalnego, czy chcecie dotrzeć ze swoim przekazem do określonych grup konsumentów?

Nasze kampanie reklamowe są skierowane przede wszystkim do pań, ale oczywiście bez pominięcia panów, którzy także stanowią ważną grupę naszych konsumentów. Natomiast nasze konsumentki to otwarte, aktywne osoby, które łączą życie zawodowe z życiem prywatnym. Na co dzień mają mnóstwo obowiązków i zajęć, i mimo że konsekwentnie realizują swoje plany, od czasu do czasu potrzebują też małej przerwy, gdy mogą odetchnąć i pozwolić sobie na chwilę przyjemności. Wtedy też sięgają po markę Princessa. W związku z lutową kampanią, pokażemy jej nowy, odmieniony wizerunek – marki na czasie, aktywnej, pewnej siebie, a czasem niepokornej, jak nasze konsumentki.

Czy marka Princessa, która w przeszłości przechodziła już zmiany receptur przewiduje również dostosowanie swoich produktów do trendu prozdrowotnego, preferującego ograniczone spożycie cukru?

Mamy świadomość rosnącego trendu zdrowego odżywiania i ograniczania cukru w diecie, i że jest on istotny także dla naszych konsumentek. Wykorzystują one różne okazje, żeby się ruszać, starają się zdrowiej jeść. Jednakże, smak i przyjemność są wciąż nie mniej ważne. Dlatego zawsze promujemy zbilansowaną dietę oraz dbamy, by nasze produkty spełniały oczekiwania dzisiejszego konsumenta – były nie tylko pyszne, ale też produkowane z najwyższej jakości składników.

Jakie emocje ma wyzwalać u konsumentów szata graficzna opakowań marki Princessa?

Marka Princessa wraz z wprowadzeniem na rynek nowej linii wafelków Princessa Intense rusza ze zmianą wizerunkową. Niezmiennymi elementami pozostają rozpoznawalny niebieski kod kolorystyczny i logo marki, które jednakże zyskały nowoczesny wymiar. Wyróżniająca się na opakowaniu wizualizacja wafelka z chrupiącymi dodatkami informuje o wyjątkowym smaku i uwydatnia to, co go odróżnia od konkurencji. Faktura tła nawiązuje do odmienionego, niepokornego charakteru marki. Natomiast połączenie matowego materiału oraz metalicznego, błyszczącego efektu nadruku opakowania dodatkowo podkreśla wysoką jakość produktów.

W jakim kierunku pójdzie gramatura Waszych wafelków? Czy obok wariantów standardowych górę wezmą wersje XXL czy mniejsze miniaturowe gramatury?

Widzimy, że rynek dynamicznie rozwija się w stronę wariantów XXL. Marka Princessa poza wprowadzaniem nowości również będzie skupiała się na wsparciu swojego większego formatu Princessa Longa. Naszym bestsellerem jest wariant kokosowy w białej czekoladzie, która odnotowuje najwyższe w portfolio wyniki sprzedażowe. Odpowiadając więc na potrzeby konsumenta, podążamy za trendem rynkowym.