Rieber Foods Polska

W ramach zimowej kampanii reklamowej Łatwego ciacha – ciasta do mikrofalówki, Delecta wprowadziła na sklepowe półki pakiet konsumencki z wyjątkowym kubkiem w prezencie.

23 maja br. przedstawiciele Orkla Foods Norge AS i funduszu inwestycyjnego, zarządzanego przez Innova Capital, podpisali umowę sprzedaży Rieber Foods Polska SA. Zgodnie z umowa Orkla Foods Norge AS zobowiązała się zbyć 100% udziałów Rieber Foods Polska SA za kwotę 100 mln zł. Umowa podlega zatwierdzeniu przez polski UOKiK, co powinno nastąpić w ciągu najbliższych tygodni.

Naszym celem w 2014 r. jest dalsze umacnianie marki Delecta jako kluczowego dostawcy deserów w proszku, mieszanek ciast oraz przypraw i dodatków do pieczenia. Konsekwentnie będziemy wspierać kategorię mieszanek ciast, w której konsumenci poszukują nowości, inspiracji oraz łatwych do zastosowania rozwiązań.

Data wydarzenia: 
2014-01-08

Do 28 lutego br. w telewizji, VOD oraz w prasie handlowej potrwa kampania reklamowa soczystych, owocowych deserów marki Delecta. Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek.

X

Przeczytaj również