Rossmann

Posiadająca ponad 1300 drogerii w Polsce, sieć Rossmann zakończyła 2018 r. obrotami sięgającymi ponad 10 mld zł. Oznacza to wzrost w stosunku rocznym, jednak sieć odczuła negatywne skutki niedzielnego ograniczenia handlu.

Trzecia edycja programu „Pomagamy jak umiemy” już wystartowała. Od 2 stycznia Klubowicze zbierają przy zakupach nowe punkty. Pod koniec roku przełożą się one na wartą 5 mln zł pomoc dla 250 instytucji. W tym roku klienci sami zdecydują, której organizacji ze swojego regionu pomogą.

Nastąpiło ponowne otwarcie sklepu Rossmann w Galerii Twierdza Kłodzko, po trwającym niespełna miesięcznym okresie  remontu.  Marka przedłużyła także kontrakt najmu powierzchni w centrum. Galeria Twierdza Kłodzko jest największym centrum handlowym w regionie. Centrum w tym roku obchodzi 10-lecie działalności.

Rossmann po raz kolejny został wyróżniony za ekspansję na polskim rynku. Podczas 11. edycji CEE Retail Real Estate Awards otrzymał tytuł Speciality Retailer. Nagrodzono firmy i osoby, które w minionym roku miały największy wpływ na rozwój w sektorze handlu.

Zaufanie do marki, utożsamianie się z jej wartościami, posiadanie adekwatnych produktów, wygoda i szeroki wybór – to główne czynniki, które decydują o wyborach zakupowych Polaków. Takie wnioski można przeczytać w raporcie OC&C Retail Proposition Index 2018. Rossmann zajął w ogólnym rankingu bardzo wysokie 2. miejsce i jako jedyna drogeria sklasyfikowano go w Top 10 sieci handlowych.

Otwarto w pełni Galerię Coronovia, czyli największą galerię handlową w Koronowie (woj. kujawsko-pomorskie). Operatorem spożywczym obiektu  jest sieć handlowa POLOmarket. Klienci mogą zrobić zakupy również w sklepach KiK, Rossmann, Media Expert, Świat Prasy i piekarnio-cukierni Pychatka. Do galerii przynależy duży, bezpłatny parking obejmujący 100 miejsc parkingowych. 

Sieć drogerii Rossmann otworzy swój sklep w kompleksie The Warsaw HUB. Lokal zajmie 450 mkw. w pasażu handlowo-usługowym zlokalizowanym w podziemnej części obiektu.

W tym roku firma Rossmann obchodziła 25. rocznicę swojej działalności w Polsce. Postanowiła ją uczcić w szczególny sposób. W ramach II edycji akcji „Pomagamy jak umiemy” przekazała produkty o wartości 5 mln zł aż 222 instytucjom w całej Polsce!

Architektura przyjmuje, że istnieją cztery wymiary przy projektowaniu: długość, szerokość, wysokość i czas. Ten czwarty wymiar jest dla Rossmanna kluczowy. To wspólny mianownik uniwersalnego projektu sklepu dostosowanego do klientów w każdym wieku. Rossmann rozpoczyna konkurs „Generacje Rossmann – czwarty wymiar przestrzeni”.

Sieć znów zaskakuje niebanalną, sezonową promocją, choć na razie skierowaną do ograniczonego grona członków Klubu Rossmann. Tym razem proponuje rabat 2+2 gratis na niektóre kosmetyki w ramach akcji „Odsłoń nogi na lato".

Strony

X