Rossmann

Zaufanie do marki, utożsamianie się z jej wartościami, posiadanie adekwatnych produktów, wygoda i szeroki wybór – to główne czynniki, które decydują o wyborach zakupowych Polaków. Takie wnioski można przeczytać w raporcie OC&C Retail Proposition Index 2018. Rossmann zajął w ogólnym rankingu bardzo wysokie 2. miejsce i jako jedyna drogeria sklasyfikowano go w Top 10 sieci handlowych.

Otwarto w pełni Galerię Coronovia, czyli największą galerię handlową w Koronowie (woj. kujawsko-pomorskie). Operatorem spożywczym obiektu  jest sieć handlowa POLOmarket. Klienci mogą zrobić zakupy również w sklepach KiK, Rossmann, Media Expert, Świat Prasy i piekarnio-cukierni Pychatka. Do galerii przynależy duży, bezpłatny parking obejmujący 100 miejsc parkingowych. 

Sieć drogerii Rossmann otworzy swój sklep w kompleksie The Warsaw HUB. Lokal zajmie 450 mkw. w pasażu handlowo-usługowym zlokalizowanym w podziemnej części obiektu.

W tym roku firma Rossmann obchodziła 25. rocznicę swojej działalności w Polsce. Postanowiła ją uczcić w szczególny sposób. W ramach II edycji akcji „Pomagamy jak umiemy” przekazała produkty o wartości 5 mln zł aż 222 instytucjom w całej Polsce!

Architektura przyjmuje, że istnieją cztery wymiary przy projektowaniu: długość, szerokość, wysokość i czas. Ten czwarty wymiar jest dla Rossmanna kluczowy. To wspólny mianownik uniwersalnego projektu sklepu dostosowanego do klientów w każdym wieku. Rossmann rozpoczyna konkurs „Generacje Rossmann – czwarty wymiar przestrzeni”.

Sieć znów zaskakuje niebanalną, sezonową promocją, choć na razie skierowaną do ograniczonego grona członków Klubu Rossmann. Tym razem proponuje rabat 2+2 gratis na niektóre kosmetyki w ramach akcji „Odsłoń nogi na lato".

Pierwszy sklep Rossmanna w Polsce został otwarty 23 maja 1993 r. w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej i od tego czasu z powodzeniem zdobywa rynek w Polsce.

Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA) wraz z portalem Onet.pl poszukał odpowiedzi, której z drogerii obecnych na polskim rynku udało się zdobyć sympatię konsumentów? Najlepiej ocenione drogerie to Rossmann, Hebe i Drogerie Natura. Czym sieci zjednują sobie sympatię klientów?

Znane sieci płacą za swoją popularność próbami podszywania się pod ich marki przez oszustów. W kwietniu sieć Biedronka ostrzegała klientów, że w sieci pojawiły się strony internetowe, których adres i treść sugerują, że zostały stworzone przez firmę, a są w rzeczywistości próbą wyłudzenia danych osobnych. Podobny problem dotknął teraz firmę Rossmann, która zdecydowała się przestrzec klientów przed fałszywymi informacjami, pojawiającymi się w sieci, a wykorzystującymi logo sieci.

Jeronimo Martins Polska oraz Rossmann to jedne z nielicznych sieci, które ujawniły wysokość podatku dochodowego zapłaconego w poprzednim roku. Zmiany przepisów do jakich ma dojść jeszcze w tym roku spowodują jednak, że wkrótce podatki wszystkich większych sieci będą jawne.

Strony

X