Śliwka Nałęczowska

Śliwka Nałęczowska została sponsorem tegorocznej gali finałowej plebiscytu Róże Gali, która odbyła się 19 listopada w Warszawie. Marka zaprezentowała się na tym prestiżowym wydarzeniu, podkreślając tym samym swoją przynależność do segmentu premium.

Śliwka Nałęczowska zyskała nowy wizerunek. Dzięki odświeżonej grafice opakowań, marka stała się jeszcze bardziej stylowa i elegancka. Wszystko za sprawą połączenia oryginalnego, oldschoolowego designu z nutką nowoczesności. Na sklepowych półkach Śliwka Nałęczowska w nowej odsłonie pojawi się jesienią.

Śliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu znanej i cenionej projektantki mody, Lidii Kality. Marka pralin wsparła premierową prezentację kolekcji jesień/zima 2018/2019. Śliwka Nałęczowska konsekwentnie promuje elegancję, dobry smak i wyrafinowany design.

Marka Solidarność po raz kolejny organizuje ogólnopolską loterię konsumencką. Tym razem smakosze Śliwki Nałęczowskiej mogą wziąć udział w Stylowym Śliwkobraniu. Akcja trwa do 30 listopada br. W puli nagród znalazło się ponad 3000 gadżetów inspirowanych Śliwką Nałęczowską oraz Fiat 500.

Ponad 660 zgłoszeń spłynęło na konkurs Design by Śliwka Nałęczowska skierowany do pasjonatów mody i designu. Jury pod przewodnictwem Lidii Kality po burzliwych dyskusjach wyłoniło 10 laureatów, którzy odebrali nagrody podczas uroczystej gali połączonej z wernisażem prac 14 czerwca br. w warszawskim studio Skandal.

Dzisiaj ruszył konkurs Design by Śliwka Nałęczowska adresowany do pasjonatów mody i designu. Opiekunem merytorycznym akcji i przewodniczącą jury została uznana projektantka mody – Lidia Kalita. Na laureatów czekają wysokie nagrody finansowe i zapasy pralin. Mecenasem konkursu jest Śliwka Nałęczowska, ceniona marka pralin z portfolio spółki Colian.

Śliwka Nałęczowska w czekoladzie marki Solidarność, otrzymała wyróżnienie Ars Coquinaria w kategorii Polski Produkt. 

X