Słodka Chwila

Od 13go września br. rusza ponownie silna kampania reklamowa deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera pod hasłem Razem Fajniej. Kampania została doskonale odebrana przez konsumentów, ponieważ w lekki, naturalny, radosny i pełen pozytywnej energii sposób pokazuje jak w prawdziwym życiu, w różnych, dobrze znanych każdemu na co dzień sytuacjach Słodka Chwila sprawia, że razem jest jeszcze fajniej.

14. stycznia br. ruszyła Nowa reklama Słodkiej Chwili Dr. Oetkera – Razem Fajniej. Nowa reklama łączy w sobie emocjonalny przekaz – razem fajniej z komunikacją różnych okazji spożycia deserów, grup odbiorców i szerokiego portfolio produktów. Silnym Key visualem są spersonalizowane kubki, a dodatkowym wyróżnikiem znany utwór „Everlasting love” w specjalnej aranżacji. Słodka Chwila jest numerem 1 na rynku*.

W tym roku Dr. Oetker wzbogaca linię Słodka Chwila o nowe Aromatyczne Duety w dwóch kompozycjach smakowych:  malina z miodem oraz pieczone jabłko z cynamonem. Aromatyczne kisiele z kawałkami owoców i witaminą C z pewnością uprzyjemnią wieczory spędzane w domu.

W okresie jesiennym konsumenci bardzo chętnie sięgają po jednoporcjowe desery na ciepło - Słodka Chwila Dr. Oetkera - kisiele,  budynie, kaszki i ryże. W tym roku Dr. Oetker wzbogaca linię Słodka Chwila o nowe Aromatyczne Duety w dwóch kompozycjach smakowych:  malina z miodem oraz pieczone jabłko z cynamonem.

Dr. Oetker wprowadza na rynek nowość – Pudding na zimno Słodka Chwila. Do jego przygotowania wystarczy tylko zimne mleko i 1  minuta. 

X