Spar

Już niebawem wprowadzony zostanie nowy program lojalnościowy Mój Spar. Dzięki nowemu programowi, klienci sklepów uczestniczących w nim będą mogli otrzymywać bony zakupowe za punkty przyznawane przy okazji zakupów. Tę samą kartę będzie można wykorzystywać we wszystkich sklepach uczestniczących w programie Mój Spar.

W dniach 1-3 marca 2019 r. odbyły się Halowe Mistrzostwa Europy w Lekkoatletyce w Glasgow. Głównym sponsorem mistrzostw królowej dyscyplin w stolicy Szkocji był SPAR, który jeszcze przed rozpoczęciem mistrzostw oficjalnie ogłosił kontynuację umowy sponsorskiej z European Athletics na 8 lat.

W sklepach SPAR czuć już nadchodzącą wiosnę, z tej okazji rusza nowa akcja lojalnościowa skierowana do klientów sieci. W ramach akcji będzie można zebrać aż 11 wyjątkowych form do pieczenia.

Od stycznia br. wystartowała nowa strona internetowa www.spar.pl. Nowoczesny design oraz nowa sekcja z przepisami to główne wyróżniki odświeżonej witryny. Nowy layout strony wskazuje na przygotowania sieci do uruchomienia w przyszłości e-commerce.

Leszek Bać, Prezes Zarządu Bać-Pol w rozmowie z Pulsem Biznesu przyznał, że dziewięciu inwestorów jest zainteresowanych inwestycją w Bać-Pol oraz sieć Spar. Proces pozyskania inwestora ma zakończyć się w I kwartale br.

W Rzeszowie przy Alei Witosa 11 a, na stacji benzynowej Czwórka, otwarty został SPAR Express o powierzchni 141 mkw. Kolejny sklep SPAR na stacji benzynowej wpisuje się w nowe trendy na rynku, mocno zwiększające potencjał handlowy sklepów na stacjach paliw.

SPAR Polska oraz Sodexo rozpoczynają strategiczną współpracę, mającą na celu dostarczenie dodatkowych korzyści osobom płacącym za zakupy kuponami i kartami Sodexo w sklepach sieci.

Popularność, jaką cieszą się wszelkiego rodzaju akcje lojalnościowe sprawia, że sieć SPAR zdecydowała się już po raz kolejny w tym roku przygotować ciekawą akcję znaczkową dla swoich klientów. Tym razem mogą oni nabywać po atrakcyjnych cenach produkty pozwalające zadbać o najwyższy komfort snu. 

Aby umilić swoim klientom okres przedświątecznych zakupów, SPAR Polska organizuje pierwszą w swojej historii loterię. Główną nagrodą jest voucher turystyczny o wartości 5 tys. zł. Loteria rusza 15 listopada br.

Bać-Pol coraz bardziej koncentruje się na sprzedaży detalicznej. Spółka chcąc rozwinąć sieć franczyzową SPAR zamierza pozyskać inwestora. Jak przyznaje Leszek Bać, oferta inwestycyjna ma dotyczyć 49% akcji spółki.

Strony

X