Spar Polska

Sąd Okręgowy w Kielcach uznał, że jedynym uprawnionym do licencji i używania znaków SPAR w Polsce jest SPAR POLSKA S.A.

Publikujemy oświadczenie Zarządu SPAR POLSKA.

Publikujemy oświadczenie Prezesa Zarządu SPAR Polska S.A. Leszka Bacia.

Sieć SPAR Polska kończy 2018 r. obrotem przekraczającym 1,12 mld zł netto, osiągając silny wzrost o 7,89% w porównaniu z 2017 r. SPAR Polska na przestrzeni roku kontynuował rozwój sieci, otwierając sklepy we wszystkich trzech formatach, z którymi jest obecny na naszym rynku, tj. SPAR Express (mniejsze sklepy do 200 mkw.), SPAR (supermarkety proximity) oraz EUROSPAR (supermarkety o pow. 1000 mkw.).

Sieć SPAR po raz kolejny odnotowuje wzrost sprzedaży, który w trzech pierwszych kwartałach br. okazał się większy o 11,03% w porównaniu z analogicznym okresem 2017 r.

12 sierpnia zakończyły się w Berlinie Mistrzostwa Europy w Lekkiej Atletyce. Polscy sportowcy zajęli doskonałe 2. miejsce w klasyfikacji medalowej, długo utrzymując prowadzenie, które dopiero po ostatniej konkurencji udało się przejąć Brytyjczykom. SPAR ponownie był głównym sponsorem Mistrzostw.

Zgodnie z zapowiedziami SPAR Polska zrealizował zakładane przekroczenie miliarda złotych obrotu w ubiegłym roku i zamknął go kwotą ponad 1 170 mln zł, jednocześnie odnotowując liczbę 250 sklepów sieci działających w kraju pod szyldem SPAR. 

Sieć SPAR Polska troszcząc się o los zwierząt hodowlanych kieruje do swoich franczyzobiorców rekomendację rezygnacji ze sprzedaży jajek z numerem „3” w swoich sklepach.

SPAR Polska z początkiem nowego roku wdraża zmiany standardu elementów wystroju wewnątrz nowych sklepów sieci. Decyzję poprzedziły testy koncepcji w sklepach w Krakowie.

Od dnia 1 stycznia 2018 r. w skład zarządu SPAR Polska weszli dodatkowo Anna Maksymiuk i Grzegorz Leszka. Nowi członkowie zasilili dotychczasowy zarząd, w skład którego wchodzą Leszek Bać, Andrzej Figiel oraz Andrzej Janowski. 

Strony

X