Spar Polska

Trzy miesiące po wprowadzeniu kampanii #grajwzielone, która ma na celu ograniczenie ilości zużywanych opakowań jednorazowych, sieć SPAR Polska inicjuje kolejną akcję proekologiczną pod hasłem „Płać mało, by się nie zmarnowało”. To kolejny krok polskiej sieci w kierunku promowania troski o środowisko, jednocześnie umożliwiający klientom zakup pełnowartościowej żywności po obniżonych cenach.

Dokładnie rok temu SPAR Polska uruchomił pierwszą w swojej historii loterię świąteczną, z pulą atrakcyjnych nagród. Na chwilę przed startem kluczowego okresu handlowego, sieć wspiera sprzedaż w swoich sklepach, organizując trzecią już w tym roku zabawę dla konsumentów, odświeżając w tym samym czasie layout gazetki.

W dniu 9 lipca 2019 roku Sąd Okręgowy w Kielcach wydał kolejne korzystne dla SPAR Polska S.A. z siedzibą w Rzeszowie rozstrzygnięcie, w którym oddalił wniosek SPAR International B.V. z siedzibą w Amsterdamie o wstrzymanie wykonania postanowienia z dnia 16 maja 2019 roku. Przypomnieć należy, że tym postanowieniem Sąd Okręgowy w Kielcach m.in. nakazał SPAR International wykonywanie na dotychczasowych warunkach umowy licencyjnej ze SPAR Polska, uznając, że rozwiązanie przez SPAR International tej umowy było bezskuteczne. Co istotne, Sąd Okręgowy w Kielcach nie uwzględnił przeciwnych argumentów SPAR International.

Wiosenna Loteria SPAR Polska wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu grillowego i nawiązywała do ulubionej formy spędzania przez Polaków wolnego czasu. Nagrodą główną w tej edycji zabawy dla klientów sieci był najnowszy model Thermomixa TM6, który wygrała pani Aleksandra. Szczęśliwego zakupu dokonała w sklepie SPAR w Ślemieniu, gdzie odebrała też w zeszłym tygodniu swoją wygraną. Do wygrania były również grille węglowe, rozdrabniacze elektryczne oraz okulary przeciwsłoneczne.

Sąd Okręgowy w Kielcach uznał, że jedynym uprawnionym do licencji i używania znaków SPAR w Polsce jest SPAR POLSKA S.A.

Publikujemy oświadczenie Zarządu SPAR POLSKA.

Publikujemy oświadczenie Prezesa Zarządu SPAR Polska S.A. Leszka Bacia.

Sieć SPAR Polska kończy 2018 r. obrotem przekraczającym 1,12 mld zł netto, osiągając silny wzrost o 7,89% w porównaniu z 2017 r. SPAR Polska na przestrzeni roku kontynuował rozwój sieci, otwierając sklepy we wszystkich trzech formatach, z którymi jest obecny na naszym rynku, tj. SPAR Express (mniejsze sklepy do 200 mkw.), SPAR (supermarkety proximity) oraz EUROSPAR (supermarkety o pow. 1000 mkw.).

Sieć SPAR po raz kolejny odnotowuje wzrost sprzedaży, który w trzech pierwszych kwartałach br. okazał się większy o 11,03% w porównaniu z analogicznym okresem 2017 r.

12 sierpnia zakończyły się w Berlinie Mistrzostwa Europy w Lekkiej Atletyce. Polscy sportowcy zajęli doskonałe 2. miejsce w klasyfikacji medalowej, długo utrzymując prowadzenie, które dopiero po ostatniej konkurencji udało się przejąć Brytyjczykom. SPAR ponownie był głównym sponsorem Mistrzostw.

Strony

X