Staropolanka

Staropolanka rozpocznie inwestycję, związaną z instalacją nowej linii rozlewniczej, której potencjał technologiczny oraz możliwości wytwórcze pozwolą zwiększyć produkcję popularnych wód mineralnych nawet o 25% w skali roku. Cały projekt inwestycyjny ruszy jeszcze w październiku.

Marka Staropolanka honoruje 100-lecie odzyskania niepodległości przez Polskę specjalną edycją wody mineralnej z oficjalnym logo Programu „Niepodległa”. Producent naturalnej wody mineralnej przygotował dedykowane 8-sekundowe spoty sponsorskie promujące Staropolankę 2000 z logiem „Niepodległa”, które można już oglądać w ogólnopolskiej telewizji.

Polska Grupa Uzdrowisk oraz spółka turystyczna INTERFERIE zaprezentują swoją ofertę podczas III edycji warszawskich Międzynarodowych Targów Turystycznych World Travel Show 2018 (19-21 października), w Ptak Warsaw Expo. Ta wielka impreza, adresowana do pasjonatów małych i wielkich podróży, to jedno z największych wydarzeń targowych branży turystycznej w Europie.

Pod hasłem „Ważne jak żyjesz, ważne co pijesz” startuje nowa kampania reklamowa wód mineralnych Staropolanka.

Dnia 11 stycznia br. w Teatrze Zdrojowym w Polanicy-Zdroju odbyła się prezentacja oferty Polskiej Grupy Uzdrowisk i sieci hoteli Interferie. Redakcja Poradnika Handlowca/Poradnika Restauratora uczestniczyła w tym wydarzeniu.

Dziś wieczorem na Stadionie Miejskim we Wrocławiu odbędzie się ceremonia otwarcia The Word Games 2017, największej imprezy sportowej w 2017 r. w Polsce. Producent wody mineralnej Staropolanka jest sponsorem technicznym TWG. Wydobywaną w Kotlinie Kłodzkiej na Dolnym Śląsku wodę będą pili w czasie Igrzysk zawodnicy, kibice i wolontariusze. W ciągu 10 dni w sportowych zmaganiach weźmie udział blisko 3500 sportowców ze 100 krajów świata. Rywalizacja w 31 dyscyplinach będzie się toczyła na arenach we Wrocławiu, Świdnicy, Trzebnicy, Jelczu – Laskowicach i podwrocławskim Szymanowie. 

X