Stokrotka

Mija 25 lat od powstania spółki Eden, która w niedługim czasie zainwestowała w otwarcie pierwszej Stokrotki. Dzisiaj sieć to już ponad 600 sklepów, 11 tysięcy pracowników oraz 11 punktów logistycznych w strategicznych miejscach Polski. A zaczęło się niepozornie – od pomysłu na osiedlowy sklepik w małej miejscowości na Lubelszczyźnie.

Przychody Maxima Grupė w 2018 r. wzrosły o 22,1 proc. w porównaniu z 2017 r. , osiągając wartość 3,451 mld euro. Wskaźnik EBITDA osiągnął 223,6 mln euro

Ogólnopolska sieć supermarketów Stokrotka wystartowała z nową kampanią lojalnościową „Świeżość na uwadze mamy”, realizowaną we współpracy z TCC Retail Marketing. Za zebrane znaczki klienci otrzymają praktyczne akcesoria kuchenne. Akcja potrwa do 14 sierpnia.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia przez Maxima Grupe kontroli nad właścicielem sieci sklepów Stokrotka. Przez fakt, że działalność uczestników koncentracji pokrywa się na lokalnych rynkach, niezbędne jest przeprowadzenie dokładnego badania.

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Emperia Holding przegłosowało uchwałę dotyczącą zmiany statutu spółki. Przyjęcie uchwały poparli akcjonariusze reprezentujący aż 97,7 proc. głosów uczestniczących w walnym zgromadzeniu. Spełniony został w ten sposób jeden z warunków wezwania do sprzedaży akcji Emperii Holding ogłoszonego przez Maxima Grupė. 

W zawartej umowie inwestycyjnej Maxima zobowiązała się do ogłoszenia wezwania do sprzedaży 100% akcji Emperii Holding po cenie 100 zł za akcję. Litewski inwestor został obrany w drodze otwartego i konkurencyjnego mechanizmu wyboru. Zarząd Emperii Holding uważa ustalone warunki transakcji za atrakcyjne dla akcjonariuszy. Podkreśla jednocześnie, że wejście do spółki nowego inwestora umożliwi jej bardziej dynamiczny rozwój. 

Przedstawiciele sieci Stokrotka wzięli udział 4 września w charytatywnym biegu sztafetowym Lublin Business Run, którego celem było zebranie środków finansowych na protezę nogi dla 18-latka spod Chełma.

Sieć sklepów Stokrotka w maju rozpoczyna wdrożenie nowej linii strategii komunikacji wizerunkowej. Hasło „Świeżość na uwadze mamy” zapoczątkuje nowy etap rozwoju marki Stokrotka. Sieć rusza z nową strategią już 17 maja.

W dniach 17-19 marca w sklepach Stokrotka na terenie całego kraju ma miejsce zbiórka żywności i słodyczy w ramach akcji „Wielkanoc z PCK”. Organizatorem zbiórki jest Polski Czerwony Krzyż. Zebrane produkty jeszcze przed świętami zostaną przekazane potrzebującym rodzinom. 

Sieć Stokrotka należąca do Emperia Holding planuje w 2017 r. otwarcie 90 nowych sklepów, zmianę polityki cenowej oraz poszerzenie asortymentu. Pod szyldem Stokrotki pojawi się 15 supermarketów, 40 marketów oraz 35 sklepów franczyzowych 

Strony

X