Superbrands 2015/2016 dla Orbit®

Aktualności

Superbrands 2015/2016 dla Orbit®

10 grudnia 2015

Marka Orbit®, należąca do Wrigley Poland, została nagrodzona tytułem Superbrands 2015/2016 jako jedna z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku.

Międzynarodowa organizacja Superbrands Ltd., działająca w 87 krajach na świecie, od ponad 20 lat nagradza marki, które najmocniej zaznaczyły swoją obecność na lokalnych rynkach. Zwycięskie marki zostają wyłonione w wyniku badania konsumenckiego oraz głosowania Rady Ekspertów, w skład której wchodzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, brandingu, reklamy i PR.

Ogromnie cieszy nas przyznanie tytułu Superbrands 2015/2016 dla marki Orbit®. Tym bardziej, że nagroda jest wyrazem uznania nie tylko przez ekspertów, ale przede wszystkim przez konsumentów. To właśnie dzięki nim od trzech lat wspólnie z marką Orbit® możemy realizować program edukacyjno-profilaktyczny „Chroń Dziecięce Uśmiechy”. Razem z partnerami organizujemy przeglądy stomatologiczne oraz lekcje dbania o higienę jamy ustnej w szkołach podstawowych. Dziękujemy polskim konsumentom za wspieranie programu – komentuje Olga Gawrońska, Kierownik ds. Korporacyjnych – Polska w firmie Wrigley Poland.

Wrigley Poland, producent gum Orbit®, jest liderem na rynku słodyczy impulsywnych, którego produkty są obecne w ponad 80 krajach na całym świecie. W Polsce możemy się nimi cieszyć od 1992 r. W 2008 roku firma Wrigley Poland stała się częścią firmy Mars, Incorporated, dołączając do jej pozostałych pięciu segmentów biznesowych: Chocolate, Petcare, Food, Drinks oraz Symbioscience.