SW Research

22% Polaków deklaruje, że wybierając się na spotkanie towarzyskie, na którym wypada wręczyć prezent, decyduje się na alkohol. Podobnie jest w przypadku spotkań biznesowych, choć wówczas jest to prezent popularniejszy – decyduje się na niego co trzeci respondent (32,8%). Zasadnicza różnica dotyczy jednak wybieranych trunków – rodzinnie i towarzysko najchętniej wręczamy wódkę (29,8%), biznesowo – zdecydowanie wygrywa whisky (57,3%) – wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research.

Taki wniosek wynika z raportu „Polka – strażniczka domowego budżetu” zrealizowanego przez ośrodek badawczy SW Research. Można dowiedzieć się z niego, jak płeć wpływa na zachowania konsumenckie.

Za nami dwie pierwsze niedziele, podczas których obowiązywał zakaz handlu. Zdaniem jednych, wielu Polaków będzie zmuszonych do zmiany swoich zwyczajów zakupowych, zdaniem innych będzie to doskonała okazja do tego, żeby więcej czasu spędzić z rodziną. A jak sami zainteresowani ocenili wprowadzone ograniczenia? Odpowiedź na to pytanie przyniosło badanie Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research .

X

Przeczytaj również