Tesco

Aktywni mieszkańcy, instytucje i organizacje pozarządowe już po raz czwarty w ramach programu „Decydujesz, pomagamy”  otrzymają granty na realizację lokalnych projektów społecznych. Tesco  przekaże na ten cel aż 1 125 000 zł.

Jak poinformował brytyjski dziennik „Sunday Times” Tesco planuje stworzyć sieć dyskontów. Ruch ten ma poprawić sytuację firmy i pomóc w walce z niemieckimi dyskontami.

Tesco opublikowało wyniki za trzeci kwartał 2017 r. i okres bożonarodzeniowy. Grupa osiągnęła wzrost sprzedaży na poziomie 0,6 proc. Pozytywny wynik zanotowano również na polskim rynku.

W jednym z warszawskich marketów sieci Tesco mają problem z wózkami. Klienci sąsiadującego osiedla po zakupach odstawiają wózki sklepowe dopiero pod budynkami, w których mieszkają. Sieć znalazła jednak sposób na zmianę nawyków części klientów.

W warszawskim Centrum Handlowym Gocław, w sobotę 9 grudnia miało miejsce charytatywne wydarzenie, w które włączyły się polskie gwiazdy: Paulina Krupińska, Mateusz Gessler, Kamila Szczawińska, Karolina Malinowska, Natalia Siwiec i Agnieszka Kaczorowska. Świąteczna Akcja Charytatywna miała na celu wesprzeć Fundację Tesco. Spotkanie poprowadziła Agnieszka Jastrzębska.

Tesco po raz trzeci wykorzystało swoją sieć sklepów, by wsłuchać się w głos lokalnych społeczności, w których funkcjonuje. W ramach programu „Decydujesz, pomagamy” przekaże 650 tys. zł organizacjom społecznym. 

Podczas tegorocznej środkowoeuropejskiej Konferencji dla Dostawców, Tesco ogłosiło sukces nowej platformy komunikacyjnej – Supplier Network. Teraz dostawcy z Czech, Polski, Słowacji i Węgier mają dostęp do interaktywnej platformy, która pozwala na bezpośredni kontakt i wymianę doświadczeń. 

Po raz pierwszy od trzech lat sieć sklepów Tesco wypłaci swoim akcjonariuszom dywidendę. Wyniesie ona 1 pensa od każdej akcji. Związane jest to ze wzrostem zysku operacyjnego, większym niż oczekiwali analitycy.

Związek Zawodowy Solidarność nie doszedł do porozumienia z siecią sklepów Tesco. Spór dotyczy podwyżki wynagrodzeń za rok finansowy 2017. 

Po sukcesie odniesionym w Wielkiej Brytanii Tesco wprowadza ulepszoną wersję interaktywnej platformy komunikacyjnej dla dostawców „Supplier Network” do Polski, Czech, Słowacji i Węgier.

Strony

X