Tiger Energy Drink

TIGER przenosi kampanię o epickich zwycięstwach na produkty, wprowadzając dwa nowe warianty EPIC i WIN. Latem potrzebujemy jeszcze większej dawki energii, która doładuje nas w okresie wzmożonej aktywności i większej ilości wrażeń. Właśnie dlatego na najbliższe miesiące TIGER rozszerza ofertę MAX i wprowadza aż dwie limitowane nowości – każda o unikalnym owocowym smaku, każda o zwiększonej dawce kofeiny.

Żużel nierozerwalnie jest powiązany z potężną dawką energii. A skoro TIGER Energy Drink sam w sobie jest definicją energii – marki nie mogło zabraknąć na Speedway Events. TIGER został sponsorem cyklu imprez żużlowych i wspiera zawodników na polskich torach. 

Nowa kampania Tiger Energy Drink przypomina życiową prawdę, że tylko ci, którzy po upadkach wciąż wstają i niestrudzenie próbują jeszcze raz, mogą liczyć na epickie zwycięstwa. Spot zarazem eksponuje główne hasło marki „Power is back” oraz rolę napoju Tiger w motywowaniu do podejmowania wysiłku.

X

Przeczytaj również