Tour de Pologne

Carrefour Polska został sponsorem głównym cyklu wydarzeń kolarskich Roadshow. Najbliższe wydarzenie odbędzie się w weekend 29-30 września br. w Kaliszu, na parkingu przed Galerią Kalisz, przy ul. Poznańskiej. Sport, edukacja i zabawa, wyjątkowe Muzeum Tour de Pologne oraz „weekend zniżek” to główne atrakcje, jakie czekają na odwiedzających.

Carrefour Polska ponownie został sponsorem głównym Tour de Pologne. Tegoroczna, jubileuszowa 75. edycja wyścigu wystartuje 4 sierpnia z Rynku Głównego w Krakowie. Kolarzy i kibiców, na wszystkich etapach zmagań wspierać będzie ekipa Carrefour, która przygotowała dla nich nie tylko rowerowe atrakcje.

Najbardziej znany na świecie polski wyścig kolarski Tour de Pologne UCI World Tour oraz Cisowianka kontynuują współpracę w roku setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości.

Carrefour Polska został sponsorem mobilnego muzeum Tour de Pologne. Uroczyste otwarcie wystawy nastąpiło podczas targów Bike Expo na stadionie PGE Narodowy. Od kwietnia do października 2018 r., w ramach cyklu Roadshow, muzeum odwiedzi 10 miast i przybliży ich mieszkańcom oraz klientom sieci 90-letnią historię wyścigów kolarskich w Polsce.

Carrefour Polska, sponsor główny 74. Tour de Pologne, żółtą koszulkę „Klasyfikacji Generalnej Carrefour” wręczy w tym roku na 7 etapach wyścigu, a zwycięzcy całego wydarzenia przekaże nagrodę w wysokości 25 000 pln. Sieć przygotowała także wiele atrakcji dla kibiców, zarówno na startach jak i na metach poszczególnych etapów.

Specjalna strefa powstanie w Krakowie, gdzie 29 lipca rozpocznie się I etap wyścigu. W strefie kibica organizatorzy zapewniają mnóstwo atrakcji  m.in. konkursy, gry z nagrodami, zawody sportowe. Kibiców rozgrzewać będzie energetyczna grupa cheerleaderek i bębniarzy. 

X