Trzeźwo myślę

Z badania przeprowadzonego w ramach kampanii „Trzeźwo myślę” na zlecenie Carlsberg Polska wynika, że choć Polacy potrafią odpowiedzialnie odmawiać spożycia alkoholu, to wciąż potrzebna jest edukacja w tym obszarze. Dotyczy to również takich kwestii, jak picie alkoholu w trakcie ciąży oraz spożywanie go przez osoby niepełnoletnie.

TRZEŹWO MYŚLĘ to kampania edukująca Carlsberg Polska na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz asertywności w jego odmawianiu. Jej ambasadorem ponownie został Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m². Działania w ramach kampanii będą łączyć komunikację skierowaną do konsumentów, mediów i pracowników firmy. Kampania trwa od 9 czerwca do końca lipca.

Miesiące letnie to czas wymarzonych urlopów, relaksu i wspólnego biesiadowania. Wakacyjna aura powoduje powszechne rozluźnienie. Ciesząc się chwilą wytchnienia i promieniami słońca często zapominamy, że także podczas letniego odpoczynku powinniśmy roztropnie podchodzić do konsumpcji alkoholu. 

X