Tymbark

Tradycyjnie już Tymbark jest obecny na jednych z największych muzycznych festiwali w Polsce. Sezon rozpoczął na Orange Warsaw Festival. W lipcu i sierpniu czekają nas kolejne wydarzenia, na których marka będzie towarzyszyć fanom muzyki.

Proste rozwiązania potrafią zaskakiwać. Tak jak prosty skład napojów H2Owoc – bez dodatku cukru, słodzików i barwników – zaskoczył bohaterów spotu telewizyjnego Tymbarku. W nowej kampanii 360 marka podkreśla, że innowacyjna linia napojów bez dodatku cukru to wyjątkowo prosty i zdrowy sposób na orzeźwienie.

Cytroneta Tymbark wraca na sklepowe półki. Na sezonową propozycję napojową Tymbarku w klasycznych, szklanych butelkach konsumenci czekają cały rok. Nie mogło jej zabraknąć w letniej ofercie marki.

W ciepłe dni konsumenci szukają mocnego orzeźwienia i intensywnych doznań smakowych. To z myślą o nich Tymbark oferuje Cytronetę. To kultowy napój gazowany marki Tymbark.

Gazowane napoje Tymbarku po raz kolejny są dostępne w limitowanej, letniej edycji. Inspirowane smakami sprzed lat, znów wracają na rynek w corocznym letnim asortymencie marki. Trzy warianty smakowe – Cytryna, Gruszka i Rabarbar to produkty w klasycznych, szklanych butelkach z zamknięciem typu twist-off. W tegorocznym wydaniu etykiety w stylu retro jeszcze bardziej akcentują tradycję i pochodzenie.

Oprócz limitowanej edycji na lato w szklanej butelce, Cytroneta Tymbark jest dostępna przez cały rok w wygodnej aluminiowej puszce 250 ml w dwóch smakach do wyboru: Cytryna i Mirabelka.

Oryginalne połączenia, letnie orzeźwienie, owocowe smaki… To charakterystyka napojów Tymbark. W tym roku – obok kultowych propozycji, jak Cytroneta – w limitowanej ofercie marki pojawia się absolutna nowość. Innowacyjny napój gazowany łączy cechy lemoniady i ice tea – brzmi jak idealna kombinacja? To właśnie Herbolada.

Letnie, ciepłe dni potrzebują odpowiedniej dawki owocowego smaku i orzeźwienia. Właśnie dlatego do limitowanej oferty Tymbarku wracają Lemoniady – do dwóch już znanych smaków dołączył trzeci, unikalny wariant. Cytryna i Arbuz to obok Cytryny i Limonki oraz Cytryny i Maliny kolejna owocowa propozycja Tymbarku.

Jest wiele naturalnych źródeł odporności. W nowej odsłonie kampanii „Zdrowo pomyślane” Tymbark humorystycznie udowadnia, że można wspierać odporność w naturalny, a także przyjemny sposób.

Tymbark słynie z unikalnych połączeń. Do oferty marki dołączyła linia Mango-Mięta, czyli kolejna kombinacja nieoczywistych, lecz doskonale współgrających ze sobą smaków. Łącząc intensywność mango ze świeżością mięty, Tymbark przygotował kolejną idealną propozycję dla fanów najlepszych napojowych połączeń.

Na rozgrzanie zimą Tymbark przygotował dla konsumentów wyjątkową loterię. By wziąć w niej udział wystarczy zakupić produkty marki za minimum 6 zł i zarejestrować paragon jednocześnie odkrywając swoją e-zdrapkę na stronie www.lubie.tymbark.com. Nagrody takie jak 1000 specjalnych Winter Packów oraz wycieczka Winter Trip sprawią, że każdy wygrany polubi zimę z Tymbarkiem.

Tymbark zachęca do tego, by znaleźć swój sposób na dbanie o skórę.  W najnowszym spocie przedstawia naturalne źródło beta-karotenu z marchewki, dla pięknej i zdrowej cery – Tymbark Vitamini. Marchwiowo-owocowe soki to przyjemny i prosty sposób zadbania o siebie… bez dodatkowych źródeł pokus, podjadania czy zaskoczenia.

Czy można pomagać prostym gestem? Oczywiście! A z Tymbarkiem nabiera to dosłownego znaczenia. Z okazji zbliżających się świąt marka zamienia drobne gesty w realną pomoc. Wykorzystując najnowsze funkcjonalności Facebooka i technologię AR, Tymbark zachęca do publikowania zdjęć i filmów ze specjalnymi świątecznymi filtrami – w zamian, wspólnie z fanami przekaże nawet 100 tys. zł dla podopiecznych fundacji Mam Marzenie.

Strony

X