Tymbark

Zbliżające się święta to czas, w którym nawet mały gest może znaczyć bardzo dużo. Tymbark jak co roku zachęca do tego, by wspólnie zrobić coś dobrego. Fani mogą razem z marką zebrać aż 100 tys. zł na szczytny cel – spełnienie dziecięcych marzeń. Jedyne, co trzeba zrobić, by dołożyć swoją cegiełkę do akcji, to oddać… swoje zdjęcie profilowe na Facebooku.

Tymbark w najnowszej kampanii opowiada o sobie, a jednocześnie o najlepszych polskich owocach, tradycyjnych wartościach i miłości do tego, co dobrze znane. 

Ruszyły rozgrywki XVIII edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Młodzi piłkarze i piłkarki powalczą nie tylko o występ w finale na stadionie PGE Narodowym, ale także postawią pierwszy  krok w kierunku gry w biało-czerwonej koszulce. 

Jak co roku na Open’er Festiwal do Gdyni przybyły tysiące fanów muzyki, a wraz z nimi – Tymbark, który  przygotował dla wszystkich wyjątkową atrakcję. Ogromna strefa chillout’u zachęca do odpoczynku na wygodnych leżakach, orzeźwienia się owocowymi napojami i zaopatrzenia w unikalne festiwalowe gadżety – Tymbarkowe bandany i workoplecaki. 

W nagrodę za zwycięstwo w XVII edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, dziewczynki z KKS Katowice i UKS Ząbkovii Ząbki oraz chłopcy z UKS Irzyk i SP 45 Wrocław mogli spełnić swoje marzenia. W miniony weekend nie tylko mieli szansę obejrzeć na żywo mecz Polska-Rumunia, ale także spotkali się z reprezentacją Polski oraz selekcjonerem Adamem Nawałką i sztabem szkoleniowym. Teraz na najlepszych zawodników rozgrywek czeka miejsce podczas Letniej Akademii Młodych Orłów.

Unikalne smaki Owoców Świata Tymbarku przenoszą nas w najdalsze, egzotyczne zakątki globu, gdziekolwiek jesteśmy. Okazuje się, że ich wyjątkowe etykiety również mają moc naginania czasoprzestrzeni! W najnowszej kampanii telewizyjnej Tymbark tłumaczy, jak działa zakręcona aplikacja Tymbark Prank, która wykorzystując mechanizm rozszerzonej rzeczywistości – zapewnia doskonałą zabawę. 

Na kanale YouTube – „Minuta na zdrowia” marka Tymbark umieszcza filmy promujące zdrowe nawyki. Na nowym kanale można dowiedzieć się, czy pozytywne zmiany rzeczywiście wymagają wyrzeczeń, a także sprawdzić, jak radzą sobie z tym znani twórcy na YouTube. Na kanale można dowiedzieć się czy Klaudia Klara przejdzie na dietę, jak Fit Lovers trenują poza siłownią i jakie pomysły na zdrowe przekąski mają Sprytne Babki.

Dobiega końca akcja „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Już 2 maja na stadionie PGE Narodowym w Warszawie poznamy zwycięzców XVII Turnieju.

Tymbark wspiera zdrowe podejście do życia i robi to w swoim stylu – w nowej kampanii producent soków uświadamia, jak dbanie o zdrowie jest proste. Bohaterowie spotu wykonując ćwiczenia fizyczne nie zapominają o łyku soku owocowego marki Tymbark. „Wyciskanie sokiem” czy „sok w wzwyż” to łatwe i przyjemne metody na to, by pozostać w formie. 

Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” , którego sponsorem od 11 lat jest firma Tymbark, został najlepszą inicjatywą promującą aktywne społeczeństwo – otrzymał Nagrodę Biznesu Sportowego DEMES. Nagrody zostały wręczone podczas XIII Gali Sportu i Biznesu, która odbyła się 23 marca na PGE Narodowym. 

Strony

X