Tymbark

Czy można pomagać prostym gestem? Oczywiście! A z Tymbarkiem nabiera to dosłownego znaczenia. Z okazji zbliżających się świąt marka zamienia drobne gesty w realną pomoc. Wykorzystując najnowsze funkcjonalności Facebooka i technologię AR, Tymbark zachęca do publikowania zdjęć i filmów ze specjalnymi świątecznymi filtrami – w zamian, wspólnie z fanami przekaże nawet 100 tys. zł dla podopiecznych fundacji Mam Marzenie.

Choć  może się wydawać, że o sokach pomidorowych wiemy już wszystko i niczym nas nie zaskoczą – Tymbark postanowił udowodnić, że tak nie jest. Nowość – Tymbark 100% Żółty Pomidor potwierdza, że lider na rynku soków niezmiennie nie pozwala konsumentom na nudę.

Błonnik i cenny dla pracy mięśni potas – kryją się w dopieszczonych słońcem pomidorach. A gdzie te pomidory…? Naturalnie, są w soku Tymbark. Najnowsza kampania prezentuje, dlaczego warto sięgnąć po sok pomidorowy 100% od Tymbarku.

Tam, gdzie można spotkać największe gwiazdy światowego i polskiego formatu, posłuchać fantastycznej muzyki i cieszyć się wyjątkową atmosferą… nie może zabraknąć Tymbarku, który gwarantuje owocowe orzeźwienie na letnich festiwalach. Już w najbliższy weekend Tymbark doda smaku zabawie w rytmie Kraków Live Festival.

Wciągająca zabawa, nowoczesne rozwiązania i niezwykła wygoda – nowa gra Tymbark Jump w krótkim czasie zaangażowała użytkowników Messengera. Do dziś użytkownicy zagrali w nią już ponad 1,5 milion razy. Tymbarkowy chatbot wchodzi na wyższy poziom i nie zwalnia tempa.

Dzięki mediom społecznościowym influencerzy są dla nas jak dobrzy znajomi. A gdyby mogli do nas zadzwonić, dokładnie tak, jakby rzeczywiście świetnie nas znali? Z Tymbarkiem to możliwe! Zuzanna Borucka, Jaś Dąbrowski czy Mariusz Kałamaga mają dla każdego jedyną w swoim rodzaju wiadomość – chcą zadzwonić, by ją przekazać. Jak to działa…? Trzeba się połączyć, by sprawdzić! Akcji towarzyszył będzie konkurs z fantastycznymi nagrodami, więc tym bardziej warto odebrać przychodzące połączenie.

Open’er Festival to obowiązkowy punkt na letniej mapie wydarzeń muzycznych. W tym roku po raz kolejny nie mogło na nim zabraknąć Tymbarku. Marka jest tradycyjnie obecna na największych wakacyjnych festiwalach, zachęcając do wspólnej zabawy, jak również do relaksu i odpoczynku w przerwach między koncertami w specjalnej strefie chillout.

W zakładzie w Olsztynku, w którym powstają m.in. soki Kubuś, sfinalizowano inwestycje o wartości 170 mln zł. Nowoczesny kompleks produkcyjny i centrum logistyczne przyczynią się do wzbogacenia lokalnego rynku pracy – w nowym kompleksie zatrudnienie znalazło aż 70 osób.

Dla każdego sportowca najważniejsze są słowa najbliższych – one dają im moc i pozwalają zrobić pierwszy krok. A doping – pełne emocji słowa kibiców – dodaje piłkarzom sił. Najnowsza kampania Tymbarku opowiada o niebywałej mocy słów i przypomina, że to właśnie ona może ponieść małych piłkarzy z Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” do reprezentacji.

A gdyby tak połączyć wodę i naturalny sok owocowy w jednym napoju? Tymbark już się nad tym nie zastanawia, bo wprowadził ten pomysł w życie. Najnowsza kampania tłumaczy, jakie to proste. Tymbark H2Owoc to i woda, i sok owocowy – bez dodatku cukru. Zdrowie i owoce – bez słodzików. Orzeźwienie i smak – bez konserwantów.

Strony

X