Tymbark

Na kanale YouTube – „Minuta na zdrowia” marka Tymbark umieszcza filmy promujące zdrowe nawyki. Na nowym kanale można dowiedzieć się, czy pozytywne zmiany rzeczywiście wymagają wyrzeczeń, a także sprawdzić, jak radzą sobie z tym znani twórcy na YouTube. Na kanale można dowiedzieć się czy Klaudia Klara przejdzie na dietę, jak Fit Lovers trenują poza siłownią i jakie pomysły na zdrowe przekąski mają Sprytne Babki.

Dobiega końca akcja „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Już 2 maja na stadionie PGE Narodowym w Warszawie poznamy zwycięzców XVII Turnieju.

Tymbark wspiera zdrowe podejście do życia i robi to w swoim stylu – w nowej kampanii producent soków uświadamia, jak dbanie o zdrowie jest proste. Bohaterowie spotu wykonując ćwiczenia fizyczne nie zapominają o łyku soku owocowego marki Tymbark. „Wyciskanie sokiem” czy „sok w wzwyż” to łatwe i przyjemne metody na to, by pozostać w formie. 

Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” , którego sponsorem od 11 lat jest firma Tymbark, został najlepszą inicjatywą promującą aktywne społeczeństwo – otrzymał Nagrodę Biznesu Sportowego DEMES. Nagrody zostały wręczone podczas XIII Gali Sportu i Biznesu, która odbyła się 23 marca na PGE Narodowym. 

Soki od Tymbarka pojawia się w serialach emitowanych w wiosennej ramówce telewizyjnej  Marka Tymbark widoczna była już w pierwszym sezonie serialu stacji TVN „Druga szansa”. Wkrótce o właściwościach soków Tymbark przypomną także bohaterowie kolejnych produkcji telewizyjnych, najpopularniejszych stacji. 

Tymbark przeprowadził unikalne badanie dotyczące tego, czy Polki czują się piękne. Panie biorące udział w ankiecie odpowiadały m.in. na pytania czy akceptują swoje odbicie w lustrze, czy chciałyby zmienić coś w swoim wyglądzie. Czy swoje naturalne cechy postrzegają jako atuty czy jako słabości. 

Nowa kampania reklamowa Tymbark Vitamini przekonuje, że aby zadbać o piękno skóry nie trzeba wiele, najprostrzym sposobem na to jest szklanka soku marchwiowo-owocowego Tymbark Vitamini. 

Marki firmy Maspex zostały wyróżnione w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2017.

YouTuberzy zainspirowani świąteczną akcją Tymbarku postanowili również zrobić coś dobrego dla innych. Podjęli wyzwanie Kapsla i rozdając dobre uczynki zbierali razem z Tymbarkiem fundusze dla Szlachetnej Paczki.

Tymbark został doceniony – zrealizowana w najnowszej technologii animacja marki została wyróżniona w konkursie Kreatura. Spot idealnie odwzorował charakter egzotycznych napojów Tymbark Owoce Świata.

Strony

X

Przeczytaj również