Walentynki

Marka Bracia Koral, producent lodów premium, w 2019 r. chce zatrzymać najpiękniejsze chwile i wspomnienia. Jednym ze sposobów na ich uchwycenie jest konkurs, który rozpoczyna się w Dzień Zakochanych – Walentynki, pod nazwą #dlawszystkichktorychkochamy. Każdy z fanów marki ma szansę na wygraną atrakcyjnych nagród poprzez publikację fotografii z ukochaną osobą, zwierzakami, które są jak domownicy lub pasją czy rzeczą, która daje nam radość na co dzień.

Święto zakochanych zamierza celebrować w tym roku tylko 39% Polaków – wynika z badania „Barometr Providenta”. Co czwarty spędzi walentynkowy wieczór na romantycznej kolacji z ukochaną osobą, a najpopularniejszymi prezentami będą kwiaty i słodycze. Z badania wynika też, że Polacy planują przeznaczyć na walentynkowe wydatki średnio 90 zł, przy czym hojniejsi będą mężczyźni. Co ciekawe, Polska dzieli się na bardziej i mniej romantyczne regiony, a w okazywaniu uczuć przodują mieszkańcy Lubuskiego.

Powiedzenie „przez żołądek do serca” jeszcze nigdy nie było tak trafne, jak w zbliżające się dużymi krokami Walentynki. Dlatego marka Delecta, promując swoje niezwykle proste w przygotowaniu monoporcje, podpowiada co zrobić, by smacznie zaskoczyć swoją drugą połówkę. Zaplanowała też konkurs na najpiękniejsze wyznanie miłosne, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody.

Polacy coraz chętniej świętują Walentynki i choć większość z nas ma do nich neutralny stosunek, niemal 70% chce z tej okazji wręczyć upominek. Najczęściej planujemy wydatki w przedziale od 50 do 200 zł – wynika z badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent.

W tym roku marka Wawel przygotowała dla konsumentów wyjątkową, okazjonalną ofertą walentynkową. Pojawią się w niej znane i uwielbiane produkty, jak Malaga i Kasztanki, a także pyszne nowości – czekolada Stracciatella i czekolada Chrupiący Kokos. Wszystkie produkty mają specjalnie zaprojektowane, eleganckie opakowania z miłosnymi motywami i dedykacją „Dla Ciebie”. Te propozycje idealnie sprawdzą się jako słodki upominek dla bliskiej osoby.

W prasie handlowej trwa silna kampania reklamowa kolekcji ciastek walentynkowych firmy Celpol.

Gotowanie powoduje, że czas spędzany z bliskimi staje się niezwykły, a wspólne jedzenie posiłków, zwłaszcza tych przyrządzonych przez nas samych daje nam ogrom radości. Uwielbiam.pl zachęca, aby poprzez pyszne jedzenie okazać sympatię ważnej dla nas osobie. Kulinarny konkurs „Pokaż, jak uwielbiasz” z pewnością udowodni, że do serca... można trafić przez żołądek.

X