Wawel

10 maja wystartował konkurs Fundacji „Wawel z Rodziną”, w którym w ramach nagrody na rozdysponowanie czeka pula środków finansowych. Instytucje zajmujące się pracą z dziećmi mogą zdobyć dofinansowanie na realizację nowoczesnych projektów edukacyjnych. Wystarczy, że zgłoszą swój pomysł na to, jak w innowacyjny sposób rozwijać zainteresowania, pasje i talenty dzieci.

W roku 2017 spółka utrzymała swoją mocną pozycję na rynku cukierniczym w Polsce. Zanotowano 96% dynamikę sprzedaży i jednocześnie uzyskano 133% dynamikę zysku netto – można przeczytać w raporcie.

Batony Wawelu przeszły zmiany wizerunkowe w zakresie opakowań i składów – cała seria zyskała zupełnie nową odsłonę. Produkty mają nowoczesne przykuwające wzrok dynamiczne grafiki, skierowane do młodszej grupy odbiorców, które eksponują teraz najważniejsze atrybuty smakowe oraz ulepszoną recepturę w ramach projektu Dobre Składniki – m.in. nie zawierają barwników i sztucznych aromatów. 

Rozpoczęła się już druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez firmę Wawel. Kupując słodycze marki oznaczone serduszkiem, konsumenci mogą wspomóc jedną z pięciu wybranych organizacji dobroczynnych biorących udział w programie. 

W dniu 17 października odbyła się konferencja prasowa marki Wawel - innowacyjny projekt „Dobre składniki”. Przyświecało jej hasło: „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”. 

Prezes PKO BP Zbigniew Jagiełło jest „najdroższym” giełdowym menedżerem według rankingu  TOP 30 edycja 2017, firmy Martis CONSULTING. Znalazło się w nim także dwóch menedżerów z branży FMCG. 

Mieszanka Krakowska to jeden z najbardziej znanych i uwielbianych produktów Polaków. Połączenie wykwintnej deserowej czekolady i soczyście owocowych galaretek stworzonych na bazie receptury bez zbędnych dodatków to kompozycja pełna świeżości i delikatności.

Wafel o smaku kakaowym lub waniliowym Bez Dodatku Cukru – Doskonały w smaku i niezwykle kruchy. Mała lekka przekąska, która zaspokoi głód. Dzięki swojej zgrabnej, niewielkiej formie to idealny wafelek do kobiecej torebki. Cena: 1,99 zł / 30 g

Nowe galaretki Fresh & Fruity z linii Bez Dodatku Cukru (torebka 120 g, dostępne również luzem) to słodka propozycja na letnie dni, idealna dla osób dbających o linię, unikających cukru w diecie oraz diabetyków. 

Firma Wawel ubiegły rok zakończyła z zyskiem netto 85,1 mln. zł. Jest on niższy w porównaniu z rokiem 2015, kiedy wyniósł on 93 mln zł. Wyższe natomiast były przychody ze sprzedaży w ubiegłym roku – sięgnęły 645,9 mln zł i wzrosły rok do roku o 15 mln zł. 

Strony

X