Wawel

Batony Wawelu przeszły zmiany wizerunkowe w zakresie opakowań i składów – cała seria zyskała zupełnie nową odsłonę. Produkty mają nowoczesne przykuwające wzrok dynamiczne grafiki, skierowane do młodszej grupy odbiorców, które eksponują teraz najważniejsze atrybuty smakowe oraz ulepszoną recepturę w ramach projektu Dobre Składniki – m.in. nie zawierają barwników i sztucznych aromatów. 

Rozpoczęła się już druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez firmę Wawel. Kupując słodycze marki oznaczone serduszkiem, konsumenci mogą wspomóc jedną z pięciu wybranych organizacji dobroczynnych biorących udział w programie. 

W dniu 17 października odbyła się konferencja prasowa marki Wawel - innowacyjny projekt „Dobre składniki”. Przyświecało jej hasło: „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”. 

Prezes PKO BP Zbigniew Jagiełło jest „najdroższym” giełdowym menedżerem według rankingu  TOP 30 edycja 2017, firmy Martis CONSULTING. Znalazło się w nim także dwóch menedżerów z branży FMCG. 

Mieszanka Krakowska to jeden z najbardziej znanych i uwielbianych produktów Polaków. Połączenie wykwintnej deserowej czekolady i soczyście owocowych galaretek stworzonych na bazie receptury bez zbędnych dodatków to kompozycja pełna świeżości i delikatności.

Wafel o smaku kakaowym lub waniliowym Bez Dodatku Cukru – Doskonały w smaku i niezwykle kruchy. Mała lekka przekąska, która zaspokoi głód. Dzięki swojej zgrabnej, niewielkiej formie to idealny wafelek do kobiecej torebki. Cena: 1,99 zł / 30 g

Nowe galaretki Fresh & Fruity z linii Bez Dodatku Cukru (torebka 120 g, dostępne również luzem) to słodka propozycja na letnie dni, idealna dla osób dbających o linię, unikających cukru w diecie oraz diabetyków. 

Firma Wawel ubiegły rok zakończyła z zyskiem netto 85,1 mln. zł. Jest on niższy w porównaniu z rokiem 2015, kiedy wyniósł on 93 mln zł. Wyższe natomiast były przychody ze sprzedaży w ubiegłym roku – sięgnęły 645,9 mln zł i wzrosły rok do roku o 15 mln zł. 

Aż 1 500 000 złotych zostało przekazane organizacjom charytatywnym przez firmę Wawel podczas Gali finałowej akcji „Z miłości do radości”. 

Program „Z miłości do radości”, którego twórcą jest firma Wawel, zebrał 1,5 mln zł. Pieniądze te przekazane zostaną na wsparcie organizacji charytatywnych.

Strony

X