WorldFood

Ekspozycje targowe ponad 350 wystawców, prezentacje i degustacje, rozmowy B2B, liczne prelekcje i pokazy, panele ekspertów i przedsiębiorców, wielka giełda ofert – WorldFood Poland to tylko i aż trzy dni w stolicy Polski – ojczyzny doskonałej żywności i kraju otwartego na inne kultury.

Szósta edycja WorldFood to kolejna okazja na udane, skuteczne i szerokie kontakty i spotkania B2B. Swój udział w rozmowach handlowych edycji 2019 zgłosili już kupcy m.in. z Wietnamu, Hiszpanii, Hongkongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii. 

To już szósta edycja targów, które przez lata ewoluowały. Jakie nowe elementy, atrakcje, pojawią się podczas tegorocznej edycji imprezy? Odpowiada Agnieszka Szpaderska, dyrektor Targów WorldFood.

WorldFood Poland daje możliwość prezentacji i promocji oferty firmy, nawiązania nowych kontaktów handlowych oraz pozyskania partnerów biznesowych z kraju i zagranicy. Pozwala na wymianę doświadczeń i poszerzenie wiedzy, m.in. poprzez udział w panelach dyskusyjnych. Wystawcom oferuje darmową usługę matchmakeingu, umożliwiającą zaaranżowanie spotkań z potencjalnymi kontrahentami jeszcze przed rozpoczęciem targów. Podczas wydarzenia dla wystawców organizowany jest konkurs o Złoty Medal WorldFood.

Zapowiedź targów World Food 2019

Polska jest istotnym producentem warzyw i owoców w skali Europy. Uprawa oraz przetwórstwo jest bardzo ważnym segmentem w branży rolno–spożywczej.

Wczoraj w halach Expo XXI rozpoczęła się V edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood. Wydarzenie będzie trwać do 12 kwietnia. Patronami merytorycznymi i współorganizatorami debat i paneli tematycznych są największe i najważniejsze organizacje branżowe.

Po raz piąty, w stolicy odbędą się targi WorldFood Warsaw. Patronat nad tą edycją objął Prezes Krajowego Zrzeszenia Spółdzielni Mleczarskich, Waldemar Broś. Sektor Mleczarski jest jednym z najprężniej rozwijających się w Polsce. Wartość produkcji kształtuje się od wielu lat na wysokim poziomie, a wartość eksportu rośnie z roku na rok. Bieżące trendy i poszukiwania nowości wśród konsumentów powodują dynamiczny wzrost ilości receptur i pomysłów produktowych. Analitycy i znawcy branży wskazują na kierunki rozwoju branży mleczarskiej, które zmieniają asortyment i uatrakcyjniają ofertę produktową – zmniejszenie dodatku cukru, produkty wysokobiałkowe, trend clean label, short label, crossing, alternatywy dla nabiału, nowe smaki, to wszystko poszukiwania nowego konsumenta, świadomego, aktywnego fizycznie, dbającego o wygląd swojego ciała, otwartego na wegetarianizm.

Data wydarzenia: 
2017-04-11

Targi WorldFood Warsaw to najważniejsze targi w Warszawie poświęcone sektorowi spożywczemu– od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. 

Targi WorldFood Warsaw to najważniejsze targi poświęcone branży spożywczej – od produkcji, aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Oferują możliwość spotkania polskiego sektora rolno-spożywczego z zagranicznymi partnerami oraz nawiązania nowych relacji biznesowych na świecie. Redakcja "Poradnika Handlowca" jest patronem medialnym wydarzenia.

Strony

X