Wyniki finansowe

Producent bakalii Helio zakłada dalszy rozwój organiczny, ale nie wyklucza akwizycji niedużego podmiotu – poinformował Leszek Wąsowicz, prezes spółki.

EPP, będące właścicielem nieruchomości handlowych, odnotowało wzrost zysku przypadającego na akcjonariuszy o 32% do 48,3 mln euro. Przychód netto wzrósł z kolei o 45% do 66,2 mln euro. Przejęcie przez EPP pierwszej transzy portfolio M1 powiększyło portfel nieruchomości komercyjnych spółki o 194 tys. mkw., zwiększając wartość portfela aktywów do ponad 2 mld euro.

Wartość sprzedaży netto w roku obrotowym 2018 wyniosła 8987mln euro. Nastąpiło przyspieszenie wzrostu organicznego sprzedaży do poziomu +6% wobec wzrostu 3,6% w roku obrotowym 2017.

Segment hurtu na ścieżce wzrostu i poprawy efektywności. Detal pod znakiem akwizycji i integracji przejętych sklepów oraz inwestycji w nowe projekty

Ubiegły rok, zgodnie z zapowiadanym przekroczeniem miliarda złotych obrotu, SPAR Polska zamknął kwotą ponad 1,17 mld zł. Po 6 miesiącach 2018 r. sieć raportuje wzrosty we wszystkich obszarach, potwierdzając, że plan rozwoju na rok 2018 jest realizowany zgodnie z przyjętymi założeniami. 

W II kwartale bieżącego roku firma Henkel odnotowała poprawę wyników pomimo niekorzystnego wpływu różnic kursowych i wzrostu cen materiałów. Wartość kwartalnych przychodów ze sprzedaży zwiększyła się do rekordowego poziomu, nastąpiła dalsza poprawa skorygowanej marży EBIT, a skorygowany zysk za kwartał osiągnął najwyższy poziom w historii spółki.

Sprzedaż francuskiej sieci w Polsce w II kwartale br. wyniosła 494 mln euro. To o 0,9% mniej niż przed rokiem. Wzrosła natomiast sprzedaż LFL, która zwiększyła się o 2,3%.

W I połowie 2018 r. obroty wypracowane przez Grupę Muszkieterów wyniosły blisko 3,6 mld zł i były o 6,7% wyższe w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. W omawianym okresie obroty Intermarché wzrosły w ujęciu rok do roku o blisko 4,5%, z kolei w przypadku Bricomarché osiągnęły poziom o ponad 12% wyższy niż przed rokiem.

Orlen opublikował wyniki sprzedaży detalicznej za drugi kwartał br. Osiągnięto wzrost o 18% w stosunku rocznym. Największy wpływ na tak dobry wynik miała działalność pozapaliwowa, czyli sprzedaż artykułów spożywczych w sklepach na stacjach.

Wyniki PepsiCo za drugi kwartał 2018 r. okazały się lepsze niż oczekiwano. Wskazują one na oznaki stopniowego ożywienia w sektorze napojów gazowanych, ponieważ firma podwoiła wysiłki na rzecz promowania swoich produktów na rodzimym rynku.

Strony

X

Przeczytaj również