Zott

Podczas wrocławskiej edycji charytatywnej imprezy biegowej Business Run, 8 września br. zawodnicy będą mogli spróbować najnowszego jogurtu naturalnego marki Primo, stworzonego specjalnie z myślą o osobach prowadzących zdrowy tryb życia i uprawiających aktywność fizyczną. Produkt przyciąga wzrok grafitową wstążką z informacją o wysokiej zawartości białka – 12 g w kubeczku.

Dzieci z Opola i okolic pod fachową opieką leśników z Nadleśnictwa Opole posadziły 300 świerków w Polskiej Nowej Wsi.

To połączenie kremowego, delikatnego jogurtu naturalnego Zott Natur i pysznych dodatków, idealne na zdrowe śniadanie lub szybką i zdrową przekąskę. 

Zott Polska wprowadza dla najmłodszych smakoszy limitowaną edycję Monte Kung Fu Panda z dodatkiem kakaowych i maślanych ciasteczek w kształcie pandy. Sprzedaż produktu, który dostępny będzie w sklepach od lutego do końca lipca br., wspierana będzie poprzez szeroko zakrojoną kampanię telewizyjną.

Jogurt naturalny oraz śmietana 18% linii ZOTT NATUR wyprodukowane przez ZOTT Polska zostały nagrodzone w XXV edycji Konkursu „Teraz Polska” w kategorii produkt.

Firma Zott Polska wprowadza na rynek nowe opakowanie marki Zottarella, które ma się przyczynić do zbudowania jej bardziej atrakcyjnego wizerunku. Opakowanie zawierać będzie nowe logo oraz zdecydowanie bardziej wyrazisty design.

Firma Zott Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt marki Jogobella. Jest to limitowana edycja jogurtu inspirowana ulubionymi smakami Ameryki.

17 lutego br. rusza ogólnopolski konkurs dla sklepów detalicznych „Czas na Jogobudowanie”. Konkurs potrwa do 13 kwietnia br. Patronem akcji jest „Poradnik Handlowca”.

X