Jesteś tutaj

O Nas

"Poradnik Handlowca" powstał w październiku 1993 roku (wydano wówczas numer "sygnalny"), a od stycznia 1994 roku jest wydawany regularnie i dostarczany bezpośrednio do detalistów i hurtowników branży FMCG. Od początku istnienia pisma przyjęto formułę poradniczą, jako najbardziej odpowiadającą oczekiwaniom Czytelników.

 

"Poradnik Handlowca" posiada wyraźnie określoną grupę dotarcia, w skład której wchodzi kadra kierownicza sieci handlowych, kierownicy i właściciele marketów, sklepów i hurtowni branży FMCG. Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j. jest wydawcą pism „Poradnik Handlowca”, „Poradnik Restauratora” i „Handlowiec”, których łączny miesięczny nakład przekracza 80 tys. egz. i jest kontrolowany przez ZKDP (z wyłączeniem "Handlowca").

X