Peugeot Polska został uhonorowany Srebrnym Kluczem Jakości

4 koła biznesu

Peugeot Polska został uhonorowany Srebrnym Kluczem Jakości

19 września 2014

18 września podczas drugiej konferencji motoryzacyjnej TNS Polska „Dokąd jedzie Pan Y? Nowa jakość, nowe relacje, nowe szanse wzrostu”, zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Stacjach Obsługi, przyznane na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2014.

Peugeot Polska został uhonorowany Srebrnym Kluczem Jakości za najlepszą obsługę klienta w autoryzowanych serwisach polskich marek samochodowych, wyłonionych na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2014.

Druga lokata w rankingu dla marki Peugeot to wynik niezależnego Audytu Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO przeprowadzonego przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Projekt to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi.

W ramach badania ocenie poddano główne obszary rozbite na szczegółowe aspekty procesu obsługi klienta. W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz drugi, a Peugeot Polska drugi rok z kolei gości na podium.

Statuetkę Srebrnego Klucza Jakości 2014 odebrała Agnieszka Brzezińska, Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży Części Zamiennych i Usług, Peugeot Polska, która po odebraniu nagrody powiedziała:

To wyróżnienie to rezultat wspólnego wysiłku całej naszej sieci dealerskiej, od pracowników serwisów obsługujących klientów, po ich przełożonych. To, co udało się osiągnąć jest wynikiem systematycznej pracy z naszymi klientami każdego dnia. Stawiamy duży nacisk na jakość obsługi, a klucz jakości dla Peugeot Polska drugi rok z rzędu świadczy o ofensywie jakościowej naszych usług.

TNS Garage Quality Check 2014 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO przeprowadzony przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Więcej o raporcie na stronie: http://www.tnsglobal.pl/obszary-dzialania/automotive1/dostepne-raporty-z-obszaru-automotive/

Dowodem troski o jakość obsługi klienta poza wynikami TNS Garage Quality Check 2014 w, jest także tegoroczny wynik w Wielkim Teście salonów Auto Świata w którym Peugeot został sklasyfikowany na 3 pozycji.

Źródło: TNS Polska