Jesteś tutaj

6 powodów, dla których warto mieć terminal płatniczy z banku

Dlaczego warto udostępnić swoim klientom możliwość płacenia kartą? Jakie mogą być korzyści dla sklepu z wykorzystania terminalu płatniczego z banku? Oto 6 powodów, dla których warto się na niego zdecydować. 

1. Pieniądze ze sprzedaży bezgotówkowej trafiają bezpośrednio na Twoje konto

Pieniądze, od momentu płatności kartą w Twoim sklepie, do momentu pojawienia się ich na Twoim koncie, muszą pokonać pewną drogę. Im mniej robią przystanków, np. na innych kontach, tym szybciej dotrą do Ciebie. W usłudze akceptacji kart w Credit Agricole pieniądze ze sprzedaży bezgotówkowej trafią bezpośrednio do Ciebie już na drugi dzień. Jednocześnie utarg ze sprzedaży gotówkowej bezpłatnie wpłacisz na rachunek przez wpłatomaty zlokalizowane w placówkach banku.

2. Płacisz mniej za rachunek

„Terminal z kontem” w Credit Agricole to bezpłatnie prowadzony rachunek bankowy przez cały okres korzystania z usługi akceptacji kart oraz 100 bezpłatnych przelewów przez internet, a także 5 bezpłatnych wpłat gotówki bezpośrednio u doradcy w placówce.

3. Zarabiasz na rachunkach oszczędnościowych

Każdy pakiet konta firmowego w banku Credit Agricole obejmuje 5 bezpłatnych rachunków oszczędnościowych – 4 z dzienną i 1 z kwartalną kapitalizacją odsetek. Jeśli zapewnisz regularne wpływy na ten ostatni oraz na konto, dostaniesz wyższe oprocentowanie. Ponadto bank wspiera Cię w zarządzaniu nadwyżkami finansowymi na Twoim koncie. Możesz ustalić kwotę progową na rachunku, powyżej której system automatycznie przelewa zgromadzone środki na rachunek oszczędnościowy.Jednocześnie masz stały dostęp do Twoich pieniędzy.

4. Dostaniesz inne produkty banku na preferencyjnych warunkach

Banki często nagradzają klientów za aktywne korzystanie z ich produktów i usług. Jeśli zdecydujesz się na terminal w Credit Agricole, poza bezpłatnym rachunkiem, otrzymasz bezprowizyjny kredyt w koncie.

5. Szybciej dostaniesz finansowanie z banku

Warto korzystać dłużej i aktywnie z usług jednego banku. W ten sposób budujemy swoją historię kredytową, która w przyszłości pomoże w uzyskaniu finansowania. Poprzez terminowe regulowanie zobowiązań kredytowych, podatkowych, wobec ZUS czy kontrahentów, firma buduje w banku swoją wiarygodność. Im lepiej bank zna Ciebie, tym chętniej udzieli Ci finansowania na wyższą kwotę i na znacznie atrakcyjniejszych warunkach. Już po 6 miesiącach korzystania z usługi akceptacji kart Credit Agricole, bank zaproponuje Ci dodatkowy zastrzyk gotówki – kredyt obrotowy w rachunku bieżącym, do 200% wartości obrotów z terminalu płatniczego, z oprocentowaniem od 5% plus WIBOR. Bank nie pobiera prowizji za tzw. gotowość – płacisz za środki, z których faktycznie korzystasz. Kredyt ten ułatwi Ci zarządzanie bieżącymi finansami Twojej firmy, bez konieczności dokumentowania wydatków.

6. Masz dodatkowy dochód z terminalu

Terminal z banku Credit Agricole przyniesie dochód. Umożliwia to usługa doładowań telefonów pre-paid, a także udostępniony przez TopCard, dostawcę terminali, program lojalnościowy. TopLoyality, bo tak nazywa się ten system, wyróżnia się na rynku możliwością wdrożenia nawet w niewielkim punkcie usługowohandlowym, bezpłatnym szkoleniem oraz dostępem do zarządzania poprzez stronę internetową. Samodzielnie konstruujesz propozycje dla klientów w zależności od ich potrzeb i Twoich możliwości. Tym samym budujesz bazę lojalnych klientów, którzy nagradzani za transakcje, będą mieli dodatkowy powód, by częściej korzystać z Twoich usług.

 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Zamiar rozszerzenia prowadzonej działalności lub konieczność dokonania inwestycji przekraczającej możliwości finansowe skłania przedsiębiorców do poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania. Wśród sposobów finansowania wyróżniamy finansowanie kapitałem, gdy przedsiębiorca podejmuje działalność przy współpracy nowych wspólników wnoszących kapitał i ponoszących ryzyko gospodarcze tej działalności lub finansowanie dłużne, gdy zamiarem przedsiębiorcy jest zaciągnięcie zwrotnego zobowiązania wobec podmiotu trzeciego.

Na rynku toczy się nieustanna walka o klienta. Sklepy starają się ze sobą konkurować na wszelkich możliwych płaszczyznach. Nastawiając się na konkurowanie cenami z większymi od siebie placówkami handlowymi, stawiamy się z góry na przegranej pozycji – w takiej walce nie ma prawdziwych wygranych. Istnieją jednak inne sposoby na przyciągniecie nowych i utrzymanie dotychczasowych klientów.

X