Jesteś tutaj

Edyta Łuczyńska - Prezes Zarządu Indykpol Brand

„Poradnik Handlowca”: Z okazji 25-lecia firmy Indykpol, zorganizowaliście Państwo specjalny konkurs, w którym uczestnicy mogą wygrać wyjazd na wakacyjny obóz sportowy z udziałem siatkarzy Indykpol AZS Olsztyn. Proszę przybliżyć ideę tej akcji.

Edyta Łuczyńska - Prezes Zarządu Indykpol Brand – 25 lat temu Olsztyńskie Zakłady Drobiarskie zostały przekształcone i rozpoczęły działalność pod nazwą Indykpol. Z okazji jubileuszu Indykpol zaprasza do udziału w konkursie, w którym można wygrać wyjazd na wakacyjny obóz sportowy dla dzieci w wieku 10-15 lat, z udziałem siatkarzy gwiazd – Indykpol AZS Olsztyn. Wystarczy kupić produkt Indykpol i wysłać pracę (rysunek, zdjęcie, film) pokazujący aktywnie spędzony czas z rodziną. Każda praca to wsparcie na wakacje dla sportowo uzdolnionych dzieci z ubogich rodzin. Szczegóły konkursu, który trwa od 1.03.2017 do 30.04.2017 są na stronie www.25lat.indykpol.pl. Konkurs promowany jest głównie w internecie oraz naklejkami promocyjnymi na wybranych produktach Indykpol. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2013-10-10

Naszym podstawowym celem było stworzenie marki sklepów małego i średniego formatu, unikalnej na polskim rynku handlowym. Chcieliśmy stworzyć nowoczesny polski koncept, który pozwoli nam wykorzystać rozwiązania z powodzeniem stosowane przez zachodnie sieci handlowe.

Cydr Lubelski został przez konsumentów przyjęty entuzjastycznie. Opłaciła się nasza strategia postawienia całkowicie na naturalny produkt wytwarzany ze świeżo wytłoczonych jabłek, a nie z koncentratów. Jest to droższe, ale otrzymaliśmy dzięki temu produkt o wyjątkowo świeżym smaku „prosto z jabłka”, który konsumenci nagradzają powtarzając zakupy.

X

Przeczytaj również