Jesteś tutaj

Edyta Łuczyńska - Prezes Zarządu Indykpol Brand

„Poradnik Handlowca”: Z okazji 25-lecia firmy Indykpol, zorganizowaliście Państwo specjalny konkurs, w którym uczestnicy mogą wygrać wyjazd na wakacyjny obóz sportowy z udziałem siatkarzy Indykpol AZS Olsztyn. Proszę przybliżyć ideę tej akcji.

Edyta Łuczyńska - Prezes Zarządu Indykpol Brand – 25 lat temu Olsztyńskie Zakłady Drobiarskie zostały przekształcone i rozpoczęły działalność pod nazwą Indykpol. Z okazji jubileuszu Indykpol zaprasza do udziału w konkursie, w którym można wygrać wyjazd na wakacyjny obóz sportowy dla dzieci w wieku 10-15 lat, z udziałem siatkarzy gwiazd – Indykpol AZS Olsztyn. Wystarczy kupić produkt Indykpol i wysłać pracę (rysunek, zdjęcie, film) pokazujący aktywnie spędzony czas z rodziną. Każda praca to wsparcie na wakacje dla sportowo uzdolnionych dzieci z ubogich rodzin. Szczegóły konkursu, który trwa od 1.03.2017 do 30.04.2017 są na stronie www.25lat.indykpol.pl. Konkurs promowany jest głównie w internecie oraz naklejkami promocyjnymi na wybranych produktach Indykpol. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

W naszym portfolio mamy 25 marek, które generują roczną sprzedaż przekraczającą 1 miliard dolarów amerykańskich. Należą do nich takie marki, jak Pampers, Pantene, Olay, Blend-a-med, Vizir (na świecie występująca pod nazwą Tide), Gillette i wiele innych. Aż 17 z tych marek oferujemy polskim konsumentom, a 3 z nich (Pampers, Gillette i Olay) produkujemy w Polsce.

Cztery lata działalności Grupy MerCo pokazały, jaką siłę i znaczenie na rynku może mieć dobrze zorganizowana i zintegrowana Grupa Zakupowa.

Więcej w kategorii

2017-06-13
Maria Miśkiewicz, Trade Marketing Manager Kraft Heinz
Wywiady Poradnika Handlowca
2017-06-13
Zofia Kot-Rżanek, Brand Development Soraya
Wywiady Poradnika Handlowca
2017-06-05
Peter Knauer, prezes Hochland Polska
Wywiady Poradnika Handlowca
X