Jesteś tutaj

Edyta Łuczyńska - Prezes Zarządu Indykpol Brand

„Poradnik Handlowca”: Z okazji 25-lecia firmy Indykpol, zorganizowaliście Państwo specjalny konkurs, w którym uczestnicy mogą wygrać wyjazd na wakacyjny obóz sportowy z udziałem siatkarzy Indykpol AZS Olsztyn. Proszę przybliżyć ideę tej akcji.

Edyta Łuczyńska - Prezes Zarządu Indykpol Brand – 25 lat temu Olsztyńskie Zakłady Drobiarskie zostały przekształcone i rozpoczęły działalność pod nazwą Indykpol. Z okazji jubileuszu Indykpol zaprasza do udziału w konkursie, w którym można wygrać wyjazd na wakacyjny obóz sportowy dla dzieci w wieku 10-15 lat, z udziałem siatkarzy gwiazd – Indykpol AZS Olsztyn. Wystarczy kupić produkt Indykpol i wysłać pracę (rysunek, zdjęcie, film) pokazujący aktywnie spędzony czas z rodziną. Każda praca to wsparcie na wakacje dla sportowo uzdolnionych dzieci z ubogich rodzin. Szczegóły konkursu, który trwa od 1.03.2017 do 30.04.2017 są na stronie www.25lat.indykpol.pl. Konkurs promowany jest głównie w internecie oraz naklejkami promocyjnymi na wybranych produktach Indykpol. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Bieganie, jazda na rowerze, narciarstwo i żeglarstwo zdominowały moje życie. Ale te pasje to nie tylko gotowa recepta na świetne samopoczucie i zdrowie, ale także sposób na osiąganie jeszcze lepszych wyników w pracy.

Myślę, że kategoria cydrów ma szansę stać się hitem nie tylko tego jednego sezonu, ale jeszcze wielu następnych. Na pewno jest miejsce na cydr na polskim rynku. To widać. Obok piwa i wina – cydr ma swoją wyraźną specyfikę. Jest lekki, przyjemnie się go pije, zarówno na grillu, jak i w klubie czy w restauracji, a także w miłym gronie znajomych w domu. Pełnia szczęścia! No i mamy z czego te cydry robić...

Więcej w kategorii

2017-08-02
Agnieszka Kępińska, Rzecznik prasowy Mondelez Polska
Wywiady Poradnika Handlowca
2017-08-02
Bartosz Woźnicki, Head of Trade Marketing Tchibo Warszawa
Wywiady Poradnika Handlowca
2017-06-13
Maria Miśkiewicz, Trade Marketing Manager Kraft Heinz
Wywiady Poradnika Handlowca
2017-06-13
Zofia Kot-Rżanek, Brand Development Soraya
Wywiady Poradnika Handlowca
X