Jesteś tutaj

Jiři Vlasák, Prezes Zarządu Hoop Polska

Jacek Ratajczak: Hoop Polska podpisał umowę z Nestlé, zgodnie z którą firma przejęła wyłączną licencję w zakresie dystrybucji napojów Nestea w Polsce. Jaką strategię przyjęła firma odnośnie sprzedaży tego produktu?

Jiři Vlasák: Umowa dotycząca przejęcia dystrybucji Nestea to kolejny krok do rozbudowy oferty naszej firmy. Głównym celem w pierwszym roku współpracy jest stabilizacja dystrybucji i wprowadzenie nowej, ulepszonej receptury napojów popularnej marki. Prostota i autentyczność – to wyróżniki nowej wersji Nestea. W udoskonalonej recepturze, której siłą jest prostota naturalnych składników, nie ma miejsca na konserwanty, sztuczne barwniki czy aromaty. Produkt dostępny będzie w dwóch wariantach opakowań – butelce 1,25 l i 0,5 l oraz czterech smakach na bazie zielonej i czarnej herbaty. W komunikacji będziemy używać klasycznych narzędzi w odniesieniu do kategorii FMCG (TV, digital, POS).

W jakich grupach asortymentowych w kategorii napojów bezalkoholowych rodzimi konsumenci mogą spodziewać się nowości rynkowych ze strony Hoop Polska?

Wprowadzimy innowacje produktowe praktycznie w każdej kategorii, w której funkcjonujemy na rynku. Będą to zarówno nowości w portfolio naszej flagowej marki Hoop, jak również nowe warianty syropów Paola. Nowe propozycje przygotowaliśmy także w linii wód funkcjonalnych Arctic, w którą będziemy mocno inwestować. Obecnie linia przechodzi redesign, którym już wkrótce zaskoczy konsumentów. Dostrzegamy silne trendy rynkowe związane z tą kategorią, co przekłada się na jej wysoki potencjał.

Jakie inwestycje poczynione w ostatnim okresie miały znaczący wpływ na budowanie pozycji marek Hoop Polska na polskim rynku?

Głównymi czynnikami wzmacniającymi pozycję naszych marek na polskim rynku są: spójność strategii, inwestycje w innowacje produktowe oraz nowoczesne rozwiązania technologiczne i produkcyjne, a także dbałość o wysokie standardy współpracy z naszymi partnerami biznesowymi. Jednym z istotnych wydarzeń z ostatniego półrocza było m.in. przejęcie przez Grupę Kofola spółki Premium Rosa. Spółka ma w swoim portfolio dwie marki – Premium Rosa i Nasze Domowe. Działa w segmencie premium i produkuje wysokiej jakości produkty naturalne, takie jak m.in.: syropy, soki NFC i konfitury. Właśnie tego rodzaju asortyment, produktów wytwarzanych w oparciu o naturalne składniki i tradycyjne receptury oraz propozycje z kategorii zdrowej żywności, cieszy się coraz większym zainteresowaniem na rynkach europejskich i światowych.

Współczesny świat jest zafascynowany techniką. Tendencja ta w coraz większym stopniu wpływa również na sposób komunikacji producenta z konsumentem. W jakim stopniu ten trend wykorzystuje Hoop Polska?

Postęp technologiczny dotyczy wielu obszarów naszych działań i umożliwia nam ciągły rozwój. Niezależnie od tego, czy jest to zaawansowana technologia produkcji, która pozwala wzmocnić wydajność i uzyskać wysokiej jakości produkt za rozsądną cenę, dane przetwarzane w celu wspierania partnerów biznesowych lub nowe sposoby komunikowania się z konsumentem – każdy z tych elementów ma istotny wpływ na rozwój firmy.

Dziękuję za rozmowę.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Kluczem do sukcesu jest na pewno dobry produkt. Dzisiejszy konsument jest coraz bardziej wymagający. Strategia „najtaniej” coraz częściej w branży mięsnej wypierana jest przez strategię „najlepszej jakości”. Konsekwentnie realizujemy ten kierunek począwszy od 1985 r. i dziś rynek szczególnie to docenia.

Czynniki, które zadecydowały o sukcesie Laboo, to przede wszystkim nadal istniejący potencjał tzw. rynku tradycyjnego, zaangażowanie właścicieli sklepów, organizatorów i inwestorów oraz wsparcie producentów. Pozycję lidera wśród inicjatyw konsolidacyjnych uzyskaliśmy dzięki perspektywicznej strategii rozwoju, permanentnej obserwacji zmian rynkowych oraz bieżącej analizie wniosków.

Więcej w kategorii

X