Jesteś tutaj

Marzena Maciąg-Urbańska, Group Product Manager Nestlé Polska

„Poradnik Handlowca”: W jakim stopniu przezroczysta forma galaretki stanowi przełom na rynku deserów?

Marzena Maciąg-Urbańska: Nowy produkt to odpowiedź na panujące obecnie trendy kulinarne. Przygotowywane dania i desery powinny nie tylko być pyszne, ale też powinny pięknie wyglądać. Konsumenci nieustannie poszukują pomysłów, które pozwolą w prosty i szybki sposób przygotować smaczne i oryginalne potrawy dla swojej rodziny. Galaretka Przezroczysta WINIARY to innowacja, nie tylko za sprawą wyjątkowego, winogronowego smaku, ale także oryginalnej, przezroczystej formy podania, której efekt za każdym razem zaskakuje. Galaretka ta jest bardzo uniwersalna, dzięki czemu daje szerokie spektrum zastosowania. Galaretkę Przezroczystą WINIARY można używać zarówno jako dodatku do ciast, ale także podawać w formie samodzielnego deseru. To idealny produkt, by realizować wszystkie ciekawe kulinarne pomysły, bawić się i tworzyć zupełnie nowe desery o zaskakującym wyglądzie. Zapraszamy do odkrycia ciekawych inspiracji z wykorzystaniem Galaretki Przezroczystej WINIARY na www.winiary.pl oraz na naszym Facebooku.

W jaki sposób marka Winiary ma zamiar wesprzeć marketingowo sprzedaż przezroczystych galaretek?

W lipcu i sierpniu nowość produktowa od marki WINIARY wspierana była kampanią telewizyjną oraz digitalową. Od września ruszyła kolejna kampania, która swoim zasięgiem objęła największe stacje telewizyjne. Na potrzeby promocji Galaretki Przezroczystej WINIARY na stronie www.winiary.pl utworzona została także odrębna sekcja z ciekawymi pomysłami na wykorzystanie nowego produktu.

Czy można wskazać kulinarne zastosowania, w przypadku których przezroczyste galaretki będą się cieszyć szczególnym zainteresowaniem konsumentów?

Ze względu na swoją nietypową, przezroczystą formę produkt daje nieskończenie wiele możliwości w przygotowywaniu ciekawych deserów, zarówno tych samodzielnych z wykorzystaniem owoców, jak i oryginalnych ciast. Innowacyjność Galaretki Przezroczystej WINIARY inspiruje konsumentów do dzielenia się zdjęciami przyrządzonych z jej wykorzystaniem oryginalnych potraw, które swoim wyglądem zaskakują nie tylko najmłodszych. Najlepszym przykładem są np. ciasta ze stworzonymi z barwników kwiatami w przezroczystej galaretce (http://oryginalnysmak.pl/gerbera-3d-w-galaretce-na-spodzie-z-serka-z-wanilia/).

Dziękujemy za rozmowę.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Początek roku był dla naszych produktów bardzo dobry. Odnotowujemy duże wzrosty na paluszkach, precelkach, chipsach, orzeszkach, popcornie, a także na niedawno wprowadzonych krakersach. Nie wyróżniamy jednego produktu. Marka Beskidzkie staje się synonimem słonych przekąsek i to właśnie w nią inwestujemy.

Wzrost zainteresowania piwami z browarów regionalnych to zjawisko pozytywne, które przekłada się na zwiększoną sprzedaż większości browarów. Sytuacja, w której konsument ma większy wybór pozytywnie wpływa na możliwości małych niezależnych browarów.

Więcej w kategorii

X

Przeczytaj również