Jesteś tutaj

Zofia Kot-Rżanek, Brand Development Soraya

Poradnik Handlowca: Zbliża się sezon letni, w którym gwałtownie wzrasta popyt na kosmetyki do opalania. Jaką ofertę produktową powinien mieć na półce właściciel sklepu drogeryjnego, by w pełni zadowolić klientów?

Zofia Kot-Rżanek: Od wielu lat prowadzona jest kampania edukacyjna dotycząca zasad mądrego opalania oraz świadomości zagrożeń wnikających z oparzeń słonecznych, która sprawia, że kosmetyki do opalania kupowane są już przed sezonem urlopowym. Kobiety są w pełni świadome zagrożeń, jakie wiążą się z nadmiernym opalaniem, ale nie chcą rezygnować ze słońca, które kojarzy im się z wypoczynkiem, urlopem i pięknie opaloną skórą. Od kosmetyków do opalania, oprócz skutecznej ochrony przeciwsłonecznej, oczekują również właściwości pielęgnacyjnych. Warto zadbać, aby w drogerii pojawiły się balsamy o różnym stopniu ochrony przed promieniowaniem UVA i UVB oraz balsamy po opalaniu. Kobiety chętnie sięgają także po produkty przyspieszające opalanie. Ważnym czynnikiem w budowaniu oferty kosmetyków do opalania są produkty dla dzieci – tutaj warto pamiętać, że kolorowe, dziecięce opakowania produktów zjednają serca naszych milusińskich i ich aplikowanie stanie się bardziej przyjazne zarówno dla dzieci, jak i rodziców.

Poradnik Handlowca: Jakie obecnie trendy panują w grupie kosmetyków do opalania i jak marka Soraya wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów? Czy można się spodziewać tego lata innowacyjnych rozwiązań?

Zofia Kot-Rżanek: Od kosmetyków do opalania oprócz skutecznej ochrony przeciwsłonecznej klienci oczekują również właściwości pielęgnacyjnych. Stąd w składzie nowych produktów Soraya, oprócz fotostabilnych filtrów przeciwsłonecznych, znalazły się także nawilżające algi morskie oraz odżywcze olejki roślinne. Również opakowania zyskały nowy wygląd. Specjalnie dla marki Soraya zaprojektowana została nowa, unikalna, poręczna butelka, a dopełnieniem całości jest atrakcyjna szata graficzna z czytelnymi komunikatami dla konsumenta.

Poradnik Handlowca: W jaki sposób marka Soraya wspiera marketingowo i reklamowo swoje produkty przed sezonem letnim?

Zofia Kot-Rżanek: W tym roku linia produktów do pielęgnacji słonecznej Soraya Sun Care jest bardzo silnie wspierana mediowo. Reklamy pojawią się w telewizji, w magazynach kobiecych oraz w Internecie. Nowości będą też testować blogerki. Bardzo ważna dla nas jest także odpowiednia ekspozycja produktów w POS – w tym roku zaprojektowaliśmy specjalne ekspozytory, które eksponują benefity produktowe naszej linii. W sklepach pojawią się też woblery oraz plakaty.

Poradnik Handlowca: Dziękujemy za rozmowę.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2013-10-10

Naszym podstawowym celem było stworzenie marki sklepów małego i średniego formatu, unikalnej na polskim rynku handlowym. Chcieliśmy stworzyć nowoczesny polski koncept, który pozwoli nam wykorzystać rozwiązania z powodzeniem stosowane przez zachodnie sieci handlowe.

Cydr Lubelski został przez konsumentów przyjęty entuzjastycznie. Opłaciła się nasza strategia postawienia całkowicie na naturalny produkt wytwarzany ze świeżo wytłoczonych jabłek, a nie z koncentratów. Jest to droższe, ale otrzymaliśmy dzięki temu produkt o wyjątkowo świeżym smaku „prosto z jabłka”, który konsumenci nagradzają powtarzając zakupy.

Więcej w kategorii

2017-06-13
Maria Miśkiewicz, Trade Marketing Manager Kraft Heinz
Wywiady Poradnika Handlowca
2017-06-05
Peter Knauer, prezes Hochland Polska
Wywiady Poradnika Handlowca
2017-04-05
Edyta Łuczyńska - Prezes Zarządu Indykpol Brand
Wywiady Poradnika Handlowca
X