Jesteś tutaj

Zofia Kot-Rżanek, Brand Development Soraya

Poradnik Handlowca: Zbliża się sezon letni, w którym gwałtownie wzrasta popyt na kosmetyki do opalania. Jaką ofertę produktową powinien mieć na półce właściciel sklepu drogeryjnego, by w pełni zadowolić klientów?

Zofia Kot-Rżanek: Od wielu lat prowadzona jest kampania edukacyjna dotycząca zasad mądrego opalania oraz świadomości zagrożeń wnikających z oparzeń słonecznych, która sprawia, że kosmetyki do opalania kupowane są już przed sezonem urlopowym. Kobiety są w pełni świadome zagrożeń, jakie wiążą się z nadmiernym opalaniem, ale nie chcą rezygnować ze słońca, które kojarzy im się z wypoczynkiem, urlopem i pięknie opaloną skórą. Od kosmetyków do opalania, oprócz skutecznej ochrony przeciwsłonecznej, oczekują również właściwości pielęgnacyjnych. Warto zadbać, aby w drogerii pojawiły się balsamy o różnym stopniu ochrony przed promieniowaniem UVA i UVB oraz balsamy po opalaniu. Kobiety chętnie sięgają także po produkty przyspieszające opalanie. Ważnym czynnikiem w budowaniu oferty kosmetyków do opalania są produkty dla dzieci – tutaj warto pamiętać, że kolorowe, dziecięce opakowania produktów zjednają serca naszych milusińskich i ich aplikowanie stanie się bardziej przyjazne zarówno dla dzieci, jak i rodziców.

Poradnik Handlowca: Jakie obecnie trendy panują w grupie kosmetyków do opalania i jak marka Soraya wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów? Czy można się spodziewać tego lata innowacyjnych rozwiązań?

Zofia Kot-Rżanek: Od kosmetyków do opalania oprócz skutecznej ochrony przeciwsłonecznej klienci oczekują również właściwości pielęgnacyjnych. Stąd w składzie nowych produktów Soraya, oprócz fotostabilnych filtrów przeciwsłonecznych, znalazły się także nawilżające algi morskie oraz odżywcze olejki roślinne. Również opakowania zyskały nowy wygląd. Specjalnie dla marki Soraya zaprojektowana została nowa, unikalna, poręczna butelka, a dopełnieniem całości jest atrakcyjna szata graficzna z czytelnymi komunikatami dla konsumenta.

Poradnik Handlowca: W jaki sposób marka Soraya wspiera marketingowo i reklamowo swoje produkty przed sezonem letnim?

Zofia Kot-Rżanek: W tym roku linia produktów do pielęgnacji słonecznej Soraya Sun Care jest bardzo silnie wspierana mediowo. Reklamy pojawią się w telewizji, w magazynach kobiecych oraz w Internecie. Nowości będą też testować blogerki. Bardzo ważna dla nas jest także odpowiednia ekspozycja produktów w POS – w tym roku zaprojektowaliśmy specjalne ekspozytory, które eksponują benefity produktowe naszej linii. W sklepach pojawią się też woblery oraz plakaty.

Poradnik Handlowca: Dziękujemy za rozmowę.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W najbliższych tygodniach wprowadzimy dwa nowe warianty smakowe dobrze ocenione wcześniej przez konsumentów w naszych lodziarnio-kawiarniach. Równocześnie pewnym zaskoczeniem będzie zwrócenie uwagi klientów, aby zadbali o dostępność kluczowych 12 produktów marki Grycan, które tak w sklepach wielkopowierzchniowych, jak i w najmniejszych sklepach rynku tradycyjnego sprzedawały się najlepiej w 2013 r. - mówi Marcin Snopkowski, Dyrektor Generalny Lodziarnie Firmowe Sp. z o.o. S.K.A. Grycan – Lody od pokoleń.

 

Zarówno uczestnicy sporów z udziałem wyłącznie podmiotów prywatnych, jak i agend Skarbu Państwa obawiają się kompromisu i ustępstw. Wolą przegrać i „z honorem lec”. 

Więcej w kategorii

2018-04-04
Jerzy Hurnik, Dyrektor ds. Rozwoju, Handlu i Marketingu Virtu
Wywiady Poradnika Handlowca
2018-04-03
Adam Mokrysz, Prezes Zarządu Mokate SA
Wywiady Poradnika Handlowca
2018-02-22
Do przyjaciół handlowców!
Wywiady Poradnika Handlowca
2018-01-31
Jiři Vlasák, Prezes Zarządu Hoop Polska
Wywiady Poradnika Handlowca
2018-01-04
Luigi Lazzareschi, CEO Sofidel Group
Wywiady Poradnika Handlowca
X